Ga naar inhoud

Sony tft scherm kapot of gf2 mx kapot?


Aanbevolen berichten

als een andere monitor het wel goed doet op je videokaart, is het gewoon lulpraat van dynabite. Het is trouwens wel zo, dat als een apparaat drie keer is gerepareerd en daarna nog niet werkt, je recht hebt op een vervangend exemplaar. Als je lid bent van de consumentenbond zou ik daar ff contact mee opnemen, ik kan begrijpen dat je geen vertrouwen meer hebt in de monitor.
Link naar reactie
Ik vind het maar een raar gedoe, je hebt die monitor in de winkel gekocht en als je klachten hebt word je van het kastje naar de muur gestuurd, maar goed. Het lijkt me nu dat je een (aangetekende) brief moet gaan versturen naar het hoofdkantoor en ze in gebreke stelt. Je hebt geen vertrouwen meer in de door hun geleverde monitor gezien het feit dat het apparaat 7 keer terug moest voor reparatie. Ik zou dan óf een nieuwe monitor eisen óf je geld terug, één van de twee. Geef ook aan dat je binnen twee weken een schriftelijke reactie verwacht. Ik weet trouwens niet of je lid bent van de HCC, maar vroeger stond er in de C!T altijd zo'n rubriek Pc Consument, hier kon je klagen over de service van hardware leveranciers en eventueel nam de redactie van C!T dan contact op met de betreffende winkel om een en ander eens te bespreken. Suc6, laat je niet bedonderen!
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...