Ga naar inhoud

Asus 9600XT strepen door beeld met opstarten


Aanbevolen berichten

Ik heb pas een Asus 9600XT gekocht... en hij werkt opzich prima. Alleen als de pc een tijdje uit is geweest, en ik zit hem daarna aan: Krijg ik allemaal verticale witte blokjes door het scherm heen, dit houdt aan tot het inlog scherm. Als ik daarna restart, heb ik nergens last van :-? Heeft iemand enig idee waar dit door komt? Het lijkt me niet erg gezond Bedankt [quote:e917592f46]-edit- Info klopte niet helemaal, ff aangepast... (26-02)[/quote:e917592f46]
Link naar reactie
Bij het opstarten, en ook door in windows. Maar juist bij het opstarten, betekent dit dat je videogeheugen niet goed werkt. Er zijn immers geen drivers geladen nog, standaard 60 Hz signaal. Het is juist zo vreemd dat wanneer de windowsdrivers geladen worden, bij jou die verticale strepen verdwijnen. Maar ja, geheugenchippies kunnen overlijden/aan het overlijden zijn. Het is in ieder geval niet goed en verwacht een hardwarematig probleem, dus RMA.
Link naar reactie
k-koen-k, Ik had ook van die blokjes, maar dan met een Radeon 9600 XT van Connect 3D. Ik moest (vanwege verplaatsing van de PC) de monitor loskoppelen van de kast, en toen ik hem opnieuw had aangesloten waren de blokjes verdwenen. Dus ik vermoed dat slecht contact van de pinnetjes bij mij de oorzaak is geweest. Misschien heb je hier wat aan. Amateur.
Link naar reactie
k-koen-k, Ik heb trouwens niks overgeklokt, en de videokaart kan niet te warm zijn (eerder te koud??). Het lijkt mij een ander probleem dan de storingen die sommige mensen tijdens games krijgen. Ik heb er verder geen last van en ik heb nog een tijd garantie. Omdat ik met de vorige kaart (GeForce 4800) ook al teruggegaan ben naar de zaak, kijk ik het maar even aan. Groeten
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...