Ga naar inhoud

[Open] Onmogelijk om driver Hercules 4000xt te installeren


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb net een 3D Prophet 4000XT Tv gekocht. Eerst zat er in mijn pc 1 Ati Radeon 7200 maar dat terzijde. Nu heb ik die hercules kaart in mijn pc ingebouwd en ik start windows op. Krijg ik ten eerste geen melding van nieuwe hardware gevonden, maar goed ik kijk bij apparaatbeheer staat daar helemaal geen beeldschermadapter :o. Zodoende kan ik dus mijn driver niet updaten of installeren. Ik dus de de nieuwste driver van de hercules site gedownload, installatie gedaan maar na overnieuw booten nog steeds hetzelfde. Geen nieuwe driver geinstalleerd of geupdated :-?. Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen? Want op een resolutie werken van 640 * 480 met 4 bits kleuren is ook niet alles :evil:. Hartelijk bedankt alvast! Johan
Link naar reactie
Ik heb het nu dus geprobeerd via nieuwe hardwarew word die nite herkend. Dus ik op aparaat toevoegen geklikt -> beeldschermadapters -> aparaat toevoegen, met de goede driver. Maar dan krijg ik de error: dit aprraat start niet?? :-? Snap er echt helemaal niks meer van zeker niet om dat ik gewoon oook no way de driver kan installeren :o.
Link naar reactie
Net hoorde ik iemand dat ik wat moet instellen in de bios omdat windows xp hem ook niet herkend? Weet iemand dan misschien wat ik in moete stellen want zou niks kunnen bedenken. :( Ik zag nu net in apparaatbeheer als die hercules kaart erin zit bij systeemapparaten -> standard pci to pci bridge staan: apparaat kan niet worden gestart te weinig bronnen misschien houd dit verband ermee? Alvast bedankt! Johan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...