Ga naar inhoud

problemen met gf2mx


Aanbevolen berichten

Heb je overgeklokt? Zo ja, klok dan weer terug. Kijk met een programma of je V lijnen stabiel zijn en zoniet neem dan een andere voeding(of leen er ff eentje). Wat zijn je temperaturen? zet je kast eens open met ventilator er tegen aan. Probeer eens een andere AGP kaart als die het wel goed doet, dan is je kaart brak ja. Was jij niet die computerfreakje die zijn GF2MX400 had opgeblazen ofzo?? :-? Of is dit weer een andere?
Link naar reactie
[quote:b4646708e2="yoo_han"]Heb je overgeklokt? Zo ja, klok dan weer terug. Kijk met een programma of je V lijnen stabiel zijn en zoniet neem dan een andere voeding(of leen er ff eentje). Wat zijn je temperaturen? zet je kast eens open met ventilator er tegen aan. Probeer eens een andere AGP kaart als die het wel goed doet, dan is je kaart brak ja. Was jij niet die computerfreakje die zijn GF2MX400 had opgeblazen ofzo?? :-? Of is dit weer een andere?[/quote:b4646708e2] Ik was idd computerfreakje , en m'n mx doet ut weer....... mijn mx heeft het nooit goed gedaan eigelijk.
Link naar reactie
[quote:c1c4b8e402="De Geest Van Oirlo"]Gta zou inprincipe goed moeten draaien hoor. Draait hier ook perfect op een geforce2 Ti en duron 1200mhz. Het kan haast niet anders of het ligt toch aan een of andere instelling van je kaart. Haal je wel een normale score bij 3d mark01? (voor geforce 2 MX400 rond de 2500?)[/quote:c1c4b8e402] Hoi , 3DMark2001 kan ik niet draaien omdat ik Directx 9.0b op mijn pc heb staan . Ik heb trouwens mijn onboard geluid uitgezet in m'n bios , en GTA Vice City draait beter nu.......
Link naar reactie
je noemt ook spellen op die best zwaar zijn, ik vind GTA:VC ook niet echt lkkr lopen op mn GF4 MX440, terwijl die wel gewoon redelijk doorpompt in 3dmark (ong. 5800 in 2001se).... en dan gewoon 1024x768 met normal detail, dus valt wel mee GTA3 draait wel iets beter, bijna goed zelfs, maar dat is grafisch minder zwaar dan GTA:VC Dus je moet niet verwachten dat je alle games goed kunt spelen op zo'n kaart... :lol:
Link naar reactie
[quote:c5074c3ae0="NoepZoR"]je noemt ook spellen op die best zwaar zijn, ik vind GTA:VC ook niet echt lkkr lopen op mn GF4 MX440, terwijl die wel gewoon redelijk doorpompt in 3dmark (ong. 5800 in 2001se).... en dan gewoon 1024x768 met normal detail, dus valt wel mee GTA3 draait wel iets beter, bijna goed zelfs, maar dat is grafisch minder zwaar dan GTA:VC Dus je moet niet verwachten dat je alle games goed kunt spelen op zo'n kaart... :lol:[/quote:c5074c3ae0] Ik weet dat ik niet alle spellen goed kan spelen met mijn MX'je ..... alleen hij doet het zelfs bij de simpelste games harry potter en de geheime kamer bijvoorbeeld. Toch raar.. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...