Ga naar inhoud

Hansol of Iiyama


Aanbevolen berichten

Eejz al Voor dat ik me systeem op de kop zet, wil ik eerst een andere monitor kopen. Heb nu zelfs een Belinea 10 25 10 (type even zo uit hoofd ) maar wil dat veranderen naar een 17 inch TFT schermpie. Nu heb ik twee merken op het oog De Hansol TFT H750 TCO99 en de Iiyama prolite E430-W 17'' TFT Welke is betere of wie heeft er ervaringen mee. Hansol klink me niet bekend in mijn oren maar schermpie ziet er leuk uit :lol: , beide kun je vinden op de site van deze pc store [url]http://www.empc.nl/[/url] Greez PacificAMD
Link naar reactie
[quote:62b578615a="Delectable"]Het gaat gewoon om het pricipe Piiyama RuLLEZZz en zijn zeker beter als Hansol[/quote:62b578615a] gutogut lekkere reactie.... :-? hoe oud ben je? :roll: Iiyama word al sinds dag en jaar gezien als een van de beste *bouwers* van monitoren en tft schermen. ook hun goede servicevoorwaarden zijn natuurlijk een reden om die te kopen. Uit vele tests komen ze ook als 1 van de betere naar voren. Meeste mensen zullen ook zeggen : kies de Iiyama De discussie hansol amerk/bmerk is nutteloos en zal niet erg veel bijdragen aan dit topic.
Link naar reactie
[quote:b709ffc6dd="Vandread"][quote:b709ffc6dd="Delectable"]Het gaat gewoon om het pricipe Piiyama RuLLEZZz en zijn zeker beter als Hansol[/quote:b709ffc6dd] gutogut lekkere reactie.... :-? hoe oud ben je? :roll: Iiyama word al sinds dag en jaar gezien als een van de beste *bouwers* van monitoren en tft schermen. [/quote:b709ffc6dd] sorry voor 't offtopic gedrag maar ik liep stage in een pc winkel en daar stonden allemaal Ilyama schermen en ik vond ze helemaal niet goed, veel trillingen in het beeld lelijk vorm gegeven, donkere kleuren...
Link naar reactie
[quote:e168df9629="computer_nerdo"][quote:e168df9629="Vandread"][quote:e168df9629="Delectable"]Het gaat gewoon om het pricipe Piiyama RuLLEZZz en zijn zeker beter als Hansol[/quote:e168df9629] gutogut lekkere reactie.... :-? hoe oud ben je? :roll: Iiyama word al sinds dag en jaar gezien als een van de beste *bouwers* van monitoren en tft schermen. [/quote:e168df9629] sorry voor 't offtopic gedrag maar ik liep stage in een pc winkel en daar stonden allemaal Ilyama schermen en ik vond ze helemaal niet goed, veel trillingen in het beeld lelijk vorm gegeven, donkere kleuren...[/quote:e168df9629] Als ik even mag bijdragen: Ik vind ook dat Iiyama geen goede CRT'schermen kan bouwen. Bij ons op school hangt dus een 22" scherm: moire in de hoeken plus dat dat ding ook niet recht te krijgen is. (het beeld dus)
Link naar reactie
Mjah, zelf ook de trotse bezitter van een Iliama. Had aanvankelijk bij de aankoop van mijn systeem een andre monitor besteld, maar in de winkel zag ik dus diverse monitors draaien, waaronder deze, en heb hem daarom maar gelijk gekocht. 'K geniet er nog elke dag van. Ik heb ook een vermoeden dat er per exemplaar van hetzelfde type grote verschillen inzitten Maar ga eens naar een grote winkel waar de beide merken als demo staan en kijk gewoon even welke [b:e9b67d3f49]jij[/b:e9b67d3f49] het prettigst vindt. Daar gaat het uiteindelijk om.
Link naar reactie
Ik heb zelf een Iiyama vision master PRO 410 (17"CRT) gehad en heb nu een Iiyama Prolite E431S-S (17"TFT) en ben over beide schermen erg te spreken. Iiyama heeft ook een aantal wat mindere schermen (denk die schermen waar Computer_Nerdo zijn mening op basseert) maar over het algemeen maken ze voortreffelijke schermen. Hansol is geen slecht merk, ze maken ook prima schermen, persoonlijk vind ik echter iiyama een beter merk. Lees eens wat testen van de diverse beeldschermen. de Iiyama E430 is overigens een voortreffelijk scherm om games mee te spelen. Het is het DVI loze broertje van mijn beeldscherm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...