Ga naar inhoud

programma om videokaart te testen?


Aanbevolen berichten

hallo iedereen, ik vroeg me af of jullie een programma of iets weten waarmee ik mijn videokaart kan testen? (de stabiliteit enz.) want ik heb nogal problemen met m'n ati radeon 9600 xt.. en voordat ik 'm naar de winkel trug wil brengen, wil ik toch eerst testen of het misschien aan m'n windows-installatie ofzoiets gaars ligt :-\ ik heb namelijk het probleem dat als ik een spel (of niet, en gewoon bezig ben met iets anders) speel hij er ineenkeer mee op kan houden --> zwart scherm, en dan zegt ie dat er geen input is van het beeld dus.. :(( of soms dan krijg je de meest wazige kleuren enzo, en zittie dus vast. --> dan doettie t dus weer als ik 'm opnieuw opstart. nouja ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen :) btw.. [edit] ik heb trouwens wel al best veel programma's uitgebropeerd, bv sisoft Sandra, en BurInTest, ook die test bij de driver, maar alles zegt dat alles goed zit.. :( en ik vroeg me af, ligt het misschien aan het moederbord..? dat kan natuurlijk ook denk ik :-\
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ja, er draaien altijd dingen op de achtergrond: dit links is mijn taakbalk, en rechts 'Windows Taakbeheer'. moet er nog meer uit? [img:a556492cfe]http://members.chello.nl/~j.dendraak/achtergrond.bmp[/img:a556492cfe] er stond de vorige keer ook dat het beeldscherm na 2 min. uit geschakeld zou worden aan => energie besparend =) maar ik heb t nu uit gezet, en ga het nu nog ff proberen.. ik zeg vanmiddag wattie er van heeft gezegd :) ...hopen dat het goed nieuws is :-\
Link naar reactie
na een uurtje keek ik offiew nog steeds bezig was, en dat wassie niet meer: windows zei iets van dat er een internal driver errror was, en dattie die gefixed had. En 3dmark '03 pro zei dat er ook iets was met een driver. ik ga nu ff een spel spelen, in de hoop dat de bug of wat het dan ook was echt gefixed is ghehe.. ik merk het snel genoeg als dat niet zo is :) dan zal ik t gelijk ff zeggen, en 3dmark nog een keer laten lopen.. alssie dan t zelfde zegt als net, dan ga ik trug naar de winkel :) CyA.. dANku =D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...