Ga naar inhoud

verschil tussen ZM80-HP en ZM80C-HP


Aanbevolen berichten

[quote:3f8c99aca2="Alexander Online"]Okee.. Moet ik 'm ook met een touwtje vastmaken? Want geloof ik zit dat schroefje van mn kaart niet echt stevig erin (goedkope kast) en ik vraag me af wat zon kaart kan houden, en een keer verplaatsen moet geen eibde aan mn kaart/agp slot maken :wink:[/quote:3f8c99aca2] Zalman let er wel op hoor dat die kaarten hem kunnen ''dragen'', anders verkopen ze tensloote geen enkele cooler als het niet past :wink:
Link naar reactie
[quote:04e20fec40="R-bin"]De C heeft een groter oppervlakte en zal daardoor wellicht beter koelen. Ook is de C volgens mij het nieuwste type en kan je in ieder geval de optionele fan er op doen. Ik weet niet of dat mogelijk is met die ander.[/quote:04e20fec40] Ja, bij de gewone kun je geen optionele fan erbij doen (OP1) maar wat je wel kan doen is bij de gewone gewoon dan een gat is de zijkant maken ter hoogte en breedte van die koeler... 120mm fan erin. Wil ook wel gaan. Let er trouwens op dat beide zalmans het geheugen niet koelen.
Link naar reactie
[quote:239a788045="Alexander Online"]Tiewrip (ofzo) kan toch ok? Tis mss wel wat stom.. maar zon zwarte fan voor mn ruit vink ook zo saai..[/quote:239a788045] Te begrijpen, het is een 80×80mm fan, dus er moet ook wel een gewone die 1 cm dikker is in passen. Let wel dat die fan naar de kaart toe blaast. OT: WAt is het nut van een fangrill aan die OP1?
Link naar reactie
Hmm, ik zie net wat interessants: ZM80: - Weight: 385g - Heatpipe: Gold Plated Copper Tube - Dissip. Material : Aluminum - Dissip. Area: 1000 cm2 ZM80-A - Weight: 400g - Heatpipe: Gold Plated Copper Tube - Dissip. Material : Aluminum - Dissip. Area: 1300 cm2 ZM80-C - Weight: 325g - Heatpipe: Gold Plated Copper Tube - Dissip. Material: Aluminum - Dissip. Area: 1200 cm2 Dus die A zal wel een verbeterd ontwerp zijn. Ze zijn dus niet hetzelfde.
Link naar reactie
[quote:38e141cb6d="Interficior"]Hmm, ik zie net wat interessants: ZM80: - Weight: 385g - Heatpipe: Gold Plated Copper Tube - Dissip. Material : Aluminum - Dissip. Area: 1000 cm2 ZM80-A - Weight: 400g - Heatpipe: Gold Plated Copper Tube - Dissip. Material : Aluminum - Dissip. Area: 1300 cm2 ZM80-C - Weight: 325g - Heatpipe: Gold Plated Copper Tube - Dissip. Material: Aluminum - Dissip. Area: 1200 cm2 Dus die A zal wel een verbeterd ontwerp zijn. Ze zijn dus niet hetzelfde.[/quote:38e141cb6d] De Zm80a-HP was eerder uit als de C (wat ook logisch is) Het verschil is idd o.a. de kleur en de mogelijkheid tot fan uitbreiding. Qua prestaties zitten ze niet zoveel uitelkaar. Ze voelen even warm aan op een normale Radeon 9800 np, heb met beide een beetje ervaring en echt grote verschillen (op kleur en fan na dan) heb ik niet kunnen ontdekken :roll:
Link naar reactie
[quote:a19d5f73a0="De Geest Van Oirlo"][quote:a19d5f73a0="Interficior"]Hmm, ik zie net wat interessants: ZM80: - Weight: 385g - Heatpipe: Gold Plated Copper Tube - Dissip. Material : Aluminum - Dissip. Area: 1000 cm2 ZM80-A - Weight: 400g - Heatpipe: Gold Plated Copper Tube - Dissip. Material : Aluminum - Dissip. Area: 1300 cm2 ZM80-C - Weight: 325g - Heatpipe: Gold Plated Copper Tube - Dissip. Material: Aluminum - Dissip. Area: 1200 cm2 Dus die A zal wel een verbeterd ontwerp zijn. Ze zijn dus niet hetzelfde.[/quote:a19d5f73a0] De Zm80a-HP was eerder uit als de C (wat ook logisch is) Het verschil is idd o.a. de kleur en de mogelijkheid tot fan uitbreiding. Qua prestaties zitten ze niet zoveel uitelkaar. Ze voelen even warm aan op een normale Radeon 9800 np, heb met beide een beetje ervaring en echt grote verschillen (op kleur en fan na dan) heb ik niet kunnen ontdekken :roll:[/quote:a19d5f73a0] Nou, het interessante was eigenlijk dat er verschil is tussen de gewone en de A versie, want ik dacht altijd dat dat een en dezelfde was.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...