Ga naar inhoud

Problemen met een AtiRadeon 7000


Aanbevolen berichten

hier het volgende probleem; ik probeer een ati radeon 7000 (32mb) agp te installeren op een een computer (amd 1300 duron, msi k7t pro) maar ondervind de nodige problemen. Na het plaatsen van de kaart en het grondig verwijderen van oude drivers ga ik over tot installeren. Maar na het installeren van de juiste drivers, wat overigens nog goed gaat, springt het beeld nadat de computer opnieuw is opgestart weer op standby en regeerd vervolgens niet meer. Ook na het installeren van nieuwe catalyst drivers blijft dit probleem zich voor doen en moet ik de drivers er vervolgens weer in de veilige modus eraf gooien. Heeft iemand een idee wat mij op weg kan helpen? AGP chipset drivers van het mobo zijn geinstalleerd overigens.
Link naar reactie
Had helaas geen resultaat... :x Het is de computer van een vriend van me dus vanaf hier kan ik er nu even weinig meer aan doen. WinXp wil opstarten en tot ''Welkom'' gaat het allemaal goed, hierna springt ie dus op soort van standby, alleen wil die daar niet meer uitkomen. Nu zat ik zo te denken, kan het zijn dat er drivers voor het beeldscherm nodig zijn?? Het is weinig bijzondere 17'' crt monitor en wordt wel gewoon herkend door de computer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...