Ga naar inhoud

Videokaart coeler maakt herrie


Aanbevolen berichten

[quote:5f8a1dcbe2="zjarl"]die koeler zit er niet voor niks op :wink: dus die heb je wel nodig. ik vind dat dit onder de garantie valt, dus moet je een nieuwe koeler erop krijgen. en als dat niet lukt zal ik voor zo'n passiefe zalman gaan[/quote:5f8a1dcbe2] passiefe zalman??? Waar koop je die? Ik hem via internet gekocht. Dus dan ben ik volgens meer kwijt als ik videokaart terug stuur voor coeler.
Link naar reactie
[quote:265ce26137="M@XXER"]Mijn videokaart coeler maakt echt super veel herrie. Ik ga dus binnenkort ff een nieuwe halen. Kan ik de couler ook uitzette of word ie dan meteen veel te warm. Ik heb een ati radeon 8500 LE 64 mb ddr.[/quote:265ce26137] Misschien een stomme vraag: maar heb je die koeler al is uit elkaar gehaald en goed schoon gemaakt? Had een paar maanden geleden n.l. hetzelfde met m'n GeForce. Na een schoonmaakbeurtje is íe nu toch alweer een maand of drie lekker stil! :D
Link naar reactie
[quote:41bea79ef6="Frommel"][quote:41bea79ef6="M@XXER"]Mijn videokaart coeler maakt echt super veel herrie. Ik ga dus binnenkort ff een nieuwe halen. Kan ik de couler ook uitzette of word ie dan meteen veel te warm. Ik heb een ati radeon 8500 LE 64 mb ddr.[/quote:41bea79ef6] Misschien een stomme vraag: maar heb je die koeler al is uit elkaar gehaald en goed schoon gemaakt? Had een paar maanden geleden n.l. hetzelfde met m'n GeForce. Na een schoonmaakbeurtje is íe nu toch alweer een maand of drie lekker stil! :D[/quote:41bea79ef6] Ik heb hem al een x eruit gehaald en schoongeveegd. Alleen nog niet uitelkaar gehaald. Er zitten die schroeven op. Als ik die eraf haal. Zit er niet een veertje in ofzo iets waardoor ik heel lastig de koeler weer in elkaar zet :roll:
Link naar reactie
Ik heb mijn kaart een grondige schoonmaak beurt gegeven :D . FF paar olie druppels erbij. Hij maakt al wat minder lawaai, maar je hoort nog steeds dat ie niet met evenveel toeren loopt. Dus ik zoek nog naar een nieuwe. Ik ben vandaag naar de pc winkel in het dorp geweest. Maar die had geen koelers voor deze kaart., koeler zit op de kaart vastgelijmd namelijk. Ik moest contact ofnemen met hercules ofzo :roll: . Iemand nog tips?
Link naar reactie
[quote:cc84fb5acf="M@XXER"]Ik heb mijn kaart een grondige schoonmaak beurt gegeven :D . FF paar olie druppels erbij. Hij maakt al wat minder lawaai, maar je hoort nog steeds dat ie niet met evenveel toeren loopt. Dus ik zoek nog naar een nieuwe. Ik ben vandaag naar de pc winkel in het dorp geweest. Maar die had geen koelers voor deze kaart., koeler zit op de kaart vastgelijmd namelijk. Ik moest contact ofnemen met hercules ofzo :roll: . Iemand nog tips?[/quote:cc84fb5acf] Stond ooit eens in de C!T en scenic20 heeft het ook gedaan dacht ik, maar je moet hem in de vriezer leggen, maar wel dan eerst een paar uur in de ijskast, om hem te laten wennen. Dan dus zeg een nachtje in de vriezer ofzow, dan weer in de ijskast voor een paare uurtjes en dan eruit halen, dan moet ie er makkelijk vanaf te halen zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...