Ga naar inhoud

"3dfx VooDoo 5 5500" (3,4,5)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 92
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

heb het Socket A ding + enorme heatsink er maar weer afgehaald... er zit nu een klein koperen koelblokje op + de fan die je net zag... Overclock results? tot 200mhz nog stabiel.. bij 220mhz krijg ik een crash... ik ga miss. nog wat fans in mn kast maken (lekker boren.. .desktop kast :D) temps liggen rond de 40 graden...
Link naar reactie
Als je componenten lijm gebruikt moet je alleen een druppel doen op de hoeken van de proc anders isoleer je de handel... Mijn Voodoo 3 2000 liep op 220MHz met een 486 koeling. Je kunt ook nog een gat in de zijkant van de kast zagen en daar een 12cm fan inzetten die koude lucht van buiten op de grafische kaart blaast. Werkte bij mij heel goed.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ik zit namelijk met het volgende probleem: ik heb onlangs een voodoo 5 agp binnen gekregen, maar tussen het bestellen en ontvangen is mijn moederbord kapot gegaan en die ondersteunde nog agp 3,3V en volgens mij kan mijn nieuwe dit niet meer (Asus a7v8x-x) dus vandaar het probleem :cry: :cry: . of zou het geen kwaad kunnen om het te proberen(denk zelf dat ik dan het mb kapot maak)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...