Ga naar inhoud

PC Draait Langzaam.....


Aanbevolen berichten

Dit zijn de specs MSI 875P-NEO2-FIS2R Mobo Pentium 4 3.0 GhZ 512 MB PC3200/400mHz Dual-Channel Memory Sapphire Radeon 9600XT WD 800BB {2mb Cache 80GB HD} Ik denk zelf dat de HD het probleem is....maar ik weet niet cker.. in veel spellen heb ik minder FPS dan m'n vriend...die deze specs Heeft : AMD athlon 2500+ MSI K4V Mobo 512Mb PC2700 Mem Sapphire Radeon 9600XT {pcies dezelfde..} In het spel Empires Dawn Of The Modern World speel ik met 30-35 FPS ..en hij heeft toch egt het dubbele.... 60-65 FPS In een ander Spel.. America's Army heb ik 40 Fps....en hij toch duidelijk ff 60... ik snap dit niet..omdat m'n pc specs toch egt veeel beter zijn...en ook ietsje meer geld hebben gekost. Het enige verschil is dat ik m'n bios nog niet geflashed heb...maar daar draait je pc toch niet langzamer van ???? Edit : Nog Een Verschil is dat mijn Voeding maar 350 Watt is.. die van hem heeft 400..... en in taakbeheer heb ik altijd verschrikkelijk veel taken openstaan..stuk of 20 met m'n username.... thnx 4 replies :D
Link naar reactie
Ik denk dat AF en AA aanstaan in je eigenschappen van je kaart. Als je die uitzet zal je een hogere FPS krijgen, echter is het spelen met AF en AA aan (vind ik) stukken mooier. Je krijgt dan mooie afgewerkte details. Ook zou het kunnne zijn dat je drivers van je mobo of van je videokaart niet up-to-date zijn. P.S. ik denk dat dit topic beter in het videokaarten forum past
Link naar reactie
[quote:1ac7d8454d="MichelG"]Op deze site: [url]http://www.omegacorner.com/[/url] Hier moet je de kaart selecteren en dan besturingsysteem en dan kun je van een mirror site de drivers downloaden. Deze voegen een soort van kleine mod uit, waardoor je videokaart beter gaat presteren. :D[/quote:1ac7d8454d] Maar dat schijnt maar heel weinig te helpen, als ik zo het topic lees van de nieuwe generatie videokaarten.
Link naar reactie
[quote:3da180b764="GreyHornet"]k..ik weet niet cker waar het aan ligt...maar ik heb in elk geval cat. 3.8 drivers nu weer...3.10 was egt helemaal /******\ ....duzz.. en ik heb AA & AF aan ja..maar zal dat nu zoveel schelen??[/quote:3da180b764] De gangbare taal hier is Nederlands hoor :roll: Zorg dat je drivers up-to-date zijn en natuurlijk dat de instellingen in de games wel hetzelfde zijn. Makkelijker om te vergelijken is als jullie beide even benchmarken met 3DMark2003. Bovendien kun je dan ook je score vergelijken met andere soortgelijke systemen op het internet.
Link naar reactie
Omega drivers leveren voor een 9600XT geen extra preformance op, moet je dus niet instaleren als het om prefromance op een 9600XT gaat. De Omega drivers leveren voornamelijk net iets beter beeld. Verwijder de drivers zoals in de videokaarten FAQ staat. Instaleer de nieuwe Catalyst 4.1 drivers (zie FAQ). Zolang Anti-Aliasing en Anisothropiche filtering op toepassings gebonden staat moet alles prima draaien. zorg tevens voor de laatste moederbord drivers. veel moderne Intel systemen presteren bar slecht als de juiste moederbord drivers niet zijn geinstaleerd.
Link naar reactie
[quote:900b8c3c35="GreyHornet"] In het spel Empires Dawn Of The Modern World speel ik met 30-35 FPS ..en hij heeft toch egt het dubbele.... 60-65 FPS In een ander Spel.. America's Army heb ik 40 Fps....en hij toch duidelijk ff 60... [/quote:900b8c3c35] misschien een beetje stomme vraag, maar hoe kun je zien hoeveel FPS je haalt?? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...