Ga naar inhoud

Nieuwe TFT max €400,-!!


Aanbevolen berichten

Zoals het in het topictitel al staat. Ik zoek voor de PC van m'n ouders een TFT scherm met echt een max van €400,- en het liefst er een stukkie onder. Ze hebben nu nog zo'n vaag 15" CRT dingetje van Tulip maar die heeft z'n best tijd wel gehad. Ik vraag 15" omdat 17" al snel te duur wordt volgens mij....en bij TFT's if 15" toch groter dan CRT 15"? Er hoeft niet op gegamed te worden, veel geinternet en veel met plaatjes gedaan. Dus de kleurweergave moet perfect zijn, helder duidelijk en rustig beeld en de responsetijd is echt niet boeiend. Iemand suggesties? Alvast bedankt, Michel.
Link naar reactie
Om het maar even te laten weten. Het is een Samsung SyncMaster 152N geworden voor zo'n €350,-. Hebben hem net binnen en tot nu toe zeer tevreden. Heel mooi beeld en voor zover ik heb kunnen ontdekken 2 dode pixeltjes, maar die zitten beide rechtsonderin dus dat valt niet op. :wink: In ieder geval bedankt voor de reacties.
Link naar reactie
[quote:f651044a8d="maarten144"]Nou niet even groot als een 17" CRT, iets minder. Dit komt omdat de CRT schermen bollend zijn en je de uiteinde niet echt goed kan zin, een TFT is plat. Maar een verschil van 2" lijkt me echt niet hoor.[/quote:f651044a8d] 17" CRT en 15" TFT zijn vrijwel even groot omdat die extra 2 inch bij een CRT monitor onder de uiteinden verstopt zitten. Een verkoper in de winkel heeft het me met een meetlint laten zien en het bleek inderdaad zo te zijn dat een 15" TFT vrijwel dezelfde beelddiagonaal had als een 17" CRT.
Link naar reactie
[quote:67bd3e5119="Boerke87"]Om het maar even te laten weten. Het is een Samsung SyncMaster 152N geworden voor zo'n €350,-. Hebben hem net binnen en tot nu toe zeer tevreden. Heel mooi beeld en voor zover ik heb kunnen ontdekken 2 dode pixeltjes, maar die zitten beide rechtsonderin dus dat valt niet op. :wink: In ieder geval bedankt voor de reacties.[/quote:67bd3e5119]ach..dode pixels :( valt me tegen van samsung eigelijk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...