Ga naar inhoud

Snelheid FX 5600 in Halo


Aanbevolen berichten

Tja, de FX5600 is nu eenmaal niet een echte gamekaart, en zeker de 256mb versie niet (trager geheugen) Tom test maar een stukje van het spel, en het spel schijnt slecht gepoort te zijn (omgezet van de xbox) dus een lage fps op sommige stukken is niet zo gek. Je kan nog kijken of je toevallig Anisotropische filtering en of FSAA aan heb staan, dat vertraagd flink.
Link naar reactie
sry red, maar 800x600 is toch vrij laag voor een game om te spelen , en dan nog zo weinig FPS :-? Is lager nog wel leuk dan ? Maar als voorbeeld, ik speel Planetside en die loopt online pas lekker op 1gb werkgeheugen, niet dat ik dat er in heb zitten momenteel maar wel geprobeerd. En idd Halo klopt niet helemaal. Maar hoe zit het met andere games dan ?
Link naar reactie
[quote:0cb5fc740d="General X"]Ik ben een tijdtje niet echt vaak op forum geweest vandaar deze vraag: Als Halo op een FX5600 + 2.8 GHz niet goed te spelen is, moet ik met mijn GF4 Ti4200 (wel overclockt) + 1 GHz niet eens proberen om het te instalren?[/quote:0cb5fc740d]General X , een vriendje bij mij uit de klas die heeft dit systeem : AMD Athlon XP 2000+ nVidia GeForce 4 Ti4200 128mb 256MB Geheugen DDR-SDRAM en dreaait als een zonnetje.... dus waarom niet.
Link naar reactie
[quote:06f5508183="Red Dragon"]Download de demo en instaleer die eens zou ik zegen.[/quote:06f5508183][quote:06f5508183]General X , een vriendje bij mij uit de klas die heeft dit systeem : AMD Athlon XP 2000+ nVidia GeForce 4 Ti4200 128mb 256MB Geheugen DDR-SDRAM [/quote:06f5508183]Zodra niet al mijn internet bandbreete wordt verbruikt voor het downloaden van films ( :lol: 8) ) ga ik meteen de demo downloaden. Wel groot 183 MB...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...