Ga naar inhoud

Extreme Overclocking: Myths and Reality


Aanbevolen berichten

Dat is toch al bekend! Maar overclocken wordt vaak niet voor meer reallife preformance gedaan. Vooral niet bij highend kaarten. 3dmark is een hobby op zich geworden en daar zijn kaartbakkers al lang blij mee. Een 9800, pro of xt oc'en is gewoon niet nodig. Maar dat weet iemand die zo'n kaart klokt zelf ook wel mag je aannemen. Vind het daarom een onzinnige test/artikel.
Link naar reactie
[quote:c0893489f9="zjarl"]kijk volgende keer is even voordat je je bek opentrekt :wink: er staat bijvoorbeeld in hoe je een voltmod op de kaart kan plaatsen, zo bekend is dat bij mij niet hoor bij die kaart :roll:[/quote:c0893489f9] dan heb je nog niet gezocht naar hoe je stevig overclocked opzich wel grappig artiekeltje maar voor mensen die een beetje weten waar het over gaat nix nieuws :lol:
Link naar reactie
[quote:78e77bd2b1="zjarl"]kijk volgende keer is even voordat je je bek opentrekt :wink: er staat bijvoorbeeld in hoe je een voltmod op de kaart kan plaatsen, zo bekend is dat bij mij niet hoor bij die kaart :roll:[/quote:78e77bd2b1] Daar kan ik niets aan doen, dat jij dat niet wist. Zeg er dan even bij waar ik volgens jouw niet na gekeken heb. En volgens mij klopt het als een bus, dat het OC'en van highend kaarten voor games NU nog weinig uit zal maken, kaarten zijn zo wie zo snel genoeg voor elke game. Ik hoor het wel als ik er naast zit.
Link naar reactie
[quote:6b4bf5d048="xiliduur"] En volgens mij klopt het als een bus, dat het OC'en van highend kaarten voor games NU nog weinig uit zal maken, kaarten zijn zo wie zo snel genoeg voor elke game. Ik hoor het wel als ik er naast zit.[/quote:6b4bf5d048] De kaarten zijn niet snel genoeg (zie Far Cry) , alleen overklokken heeft geen zin, om ze sneller te maken moet er een nieuwe architectuur komen, Core en Mem speed is ook niet alles, de R3x0 core van ATI zit op zijn eind (zegt de reviewer ook al) zelfde geld voor de NV3x core. Laat de NV40 en R420 maar komen, ervanuit gaande dat die 2 niet weer iets snellere varianten zijn van hun voorgangers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...