Ga naar inhoud

ATI Radeon 9200


Aanbevolen berichten

het zit zo: ik ben er over aan het nadenken dit systeem te kopen Moederbord Asus A7 8X-X VIA KT400 chipset 6xPCI 4xUSB2.0 Geschikt tot AMD XP 3200+ Processor AMD XP 2600 / 333FSB AMD Athlon (cooled by Coolermaster Low-Noise) Video ATI Radeon 9200 128MB DDR +TV-out Harde schijf 80Gb Liquid 7200Rpm ATA133 -CDRom / DVD 16xDVD 48XCD -Floppy drive Samsung 3½ inch Floppy-drive -Sound 5.1 Dolby Digital Sound -Geheugen 512 MB 333 Mhz. DDR A-Merk -Netwerk 10/100 Fastethernet -Behuizing YS 300W 4x 5.25 2xHDD 2x FDD -USB 1.1 Front, AMD / Intel Certify voeding -Toetsenbord Toetsenbord met extra funktie toetsen -Muis 5 knops Optical scrollmuis -Audio 400Watt PMPO Stereo Speakerset -Garantie 2 jaar Carry-in -Extra's - 5.1 Dolby Digital - AGP 8x - USB 1.0 - USB 2.0 - TV-out software - DirectX 9 - Acrobat reader 5.0 -windows xp home -cd brander:btc 52*32*52 voor:667euro maar toen kwam ik op wat andere site´s en daar zag ik videokaarten met se erbij dat snapte ik niet(o.a alternate.nl) verder wil ik games zoals: -gta 3 -fifa 2004 -counter strike kunnen spelen
Link naar reactie
Completer zeker? (YS zie ik altijd bij hun advertentie staan in de krant ;) ) wel goedkoop, maar het moederbord bv is vrij oud al (type chipset bedoel ik dan). Ik weet niet hoe zwaar Fifa 2004 is, maar de rest moet zeker wel lukken om te spelen op een R9200 (niet met alle eye-candy aan of op een erg hoge resolutie) Mail de winkel eens om de specificaties van de Radeon 9200.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...