Ga naar inhoud

wel signaal, geen beeld ?


Aanbevolen berichten

Ik heb een siemens PC van een jaar of 5 oud die van het ene op het andere moment geen beeld meer gaf. Het lampje aan de voorkant van de monitor dat aangeeft of er een videosignaal aanwezig is brand wel normaal. Ik had in eerste instantie het gevoel dat de PC niet meer opstarte maar de PC hangt in een netwerk en via het netwerk kan ik normaal alle schijven nog benaderen en bewerken, dus ik mag er volgens mij wel van uit gaan dat de PC wel normaal opstart en werkt. Wie helpt mij even op weg en geeft wat vingerwijzingen waar ik het beste kan beginnen met zoeken naar een oorzaak voor dit fenomeen ? Alvast bedankt, John
Link naar reactie
Ik zou toch nog ff enkele zaken overwegen voor je een nieuwe videokaart koopt: # Test je monitor op een andere pc (of sluit een andere monitor op je pc aan) # Test je videokaart op een andere pc # Zoals al eerder werd voorgesteld: verwijder je videokaart eens uit je pc en plaats hem opnieuw in je pc. Het kan zijn dat de kaart niet goed contact meer maakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...