Ga naar inhoud

kapotte 9800pro


Aanbevolen berichten

Ik heb het voor mekaar gekregen mijn 9800pro de vernieling in te helpen. Waarschijnlijk iets beschadigd bij het wisselen van de koeling, omdat ik er zonodig een stillere arctic op moest hebben. Wat ie nu doet is; gekleurde blakjes weergeven, in groot rooster vorm, bij het booten, deze veranderen bij de verschillende bootschermen in twee stotterende balken. Tegen de tijd dat het win. startup scherm er is valt de monitor op slaapstand. Volgens mij wordt ie te warm zodra ik de com. opstart. Maar veel ervaring ermee heb ik niet, aangezien dit mijn eerste kaart is die ik de vernieling in help. Is er nog een reanimatie poging die ik kan ondernemen? of kan ik al uitgaan kijken naar een leuk pci-kaartje tot het einde v/d maand? PS; garantie heb ik ook niet meer, want die vervalt zodra je de koeler er af haald.
Link naar reactie
dat heb ik ook gehat ik hat toen ik mijn mijn kaart ging OC met de verkeerd driver waar door mijn ati 9800 pro veel warmer werd en toen heb gewoon de standaart koeler er trug op gezet en naar de winkel op gestuurt en 2 weeken laater hat een nieuw :D dus zet de standaart koeler er trug op en struurt hem trug zoo dat niemand kan zijn dat het juow schult was dat hij kapot was dan krijg je gewoon een nieuw
Link naar reactie
[quote:2ce393c72b="=$5=SUB-ZERO"]dat heb ik ook gehat ik hat toen ik mijn mijn kaart ging OC met de verkeerd driver waar door mijn ati 9800 pro veel warmer werd en toen heb gewoon de standaart koeler er trug op gezet en naar de winkel op gestuurt en 2 weeken laater hat een nieuw :D dus zet de standaart koeler er trug op en struurt hem trug zoo dat niemand kan zijn dat het juow schult was dat hij kapot was dan krijg je gewoon een nieuw[/quote:2ce393c72b] Zou heel erg prettig zijn als je wat meer tijd nam voor je posts te typen met punten etc, leest zich iets prettiger :wink: Je kunt toch gewoon proberen de koeler er nog een keer af te halen, weer nieuwe pasta (misschien te veel gedaan ofzo) en nog een keer proberen? Je bent tweaker of je bent et niet :wink: 8)
Link naar reactie
koeler zit er goed op! Niet te veel pasta, niet te weinig pasta! . Core ziet er ook nog netjes uit. Dus daar kan het niet aan liggen. Op meerder pc's getest met allen het zelfde resultaat. En terug brengen kan ik proberen, was het niet dat ik, zoals op de handleiding van de arctic, het standaard koelertje met een mini tangetje er af heb gehaald en dus de twee plastiek pinnetjes plat heb moeten drukken. Dus ik ben bang dat ze het snel zullen zien dat die koeling er af geweest is. [quote:b9b3f11a75="De Geest Van Oirlo"] Je bent tweaker of je bent et niet :wink: 8)[/quote:b9b3f11a75] Gelijk heb je, mij hoor je ook niet klagen, had ik er maar af moeten blijven. Spul kan natuurlijk kapot gaan als je van die geintjes uithaalt.
Link naar reactie
Netjes is het natuurlijk niet, maar ik ga hier ook geen moraalridder spelen. Ik zou het gewoon proberen, originele koeler er terug op, pinnetjes zo goed als kan terugzetten in originele staat en dan RMA-en. Er zijn altijd mensen die zeggen wat je sloopt moet je zelf betalen in dit soort gevallen (zie GoT ;)), maar ik denk dat 90% van die mensen precies hetzelfde doet als ze een kaart van meer dan €300 mollen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...