Ga naar inhoud

Grafische kaart voor Adobe 7.0


Aanbevolen berichten

Hallo , I.v.m. de aankoop v.e. nieuwe computer en dit voornamelijk om met fotobewerkingsprogramma's zoals Adobe 7.0 te experimenteren kunnen jullie mij enkele nuttige tips geven. Het hart van de computer zal een Athlon XP 2600+ Plus Boxed worden , het moederbord ABIT NF7+S van n Vidia n Force 2. Nu zou ik willen weten welke grafische kaart ik moet nemen voor deze configuratie . Een videokaart heb ik die ook nodig en wat is eigenlijk het verschil tussen beiden. Theo.
Link naar reactie
Met de grafische kaart word normaal gewoon de videokaart bedoeld. Voor fotobewerkingsprogramma's heb je niet direct een goede grafische kaart nodig, maar veel intern geheugen. Bij jouw systeem zou het echter wel leuk zijn een snelle videokaart te plaatsen. Ik raad altijd de Radeon 9600 of 9600 pro 128 MB aan (nee Duketheboss, niet de XT!) of de Geforce FX5900 (daar is Red Dragon erg tevreden over geloof ik). Het is niet een high-end kaart, maar kan wel alle huidige wensen vervullen die je van een kaart zou willen denk ik. Mocht je helemaal niet willen gamen dan kun je voor bv. de Radeon 9200 gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...