Ga naar inhoud

video kaart selectie


Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen met de keuze van een videokaart. Ben op zoek naar een video kaart die niet al te duur moet zijn(ongeveer 200-250 euro) Ik heb hem nodig voor: FS Flightsimulator 2004 Ik wil vanaf mijn analoge videocamera opnames op schijf kunnen zetten om er DVD van te gaan maken Optioneel: Ondersteuning meerdere monitors. Mijn systeem een AMD 1800+ met 512 Mb geheugen. Ik heb het onderzoek in Computertotaal van gisteren gelezen maar weet niet welke kaarten nu ook TV in ondersteunen. Ik hoop dat iemand een advies heeft. Groet, Diederik
Link naar reactie
Nee, ik denk dat hij beter voor een GeForce FX5900XT kan gaan, voor 220 Euro verkrijgbaar. De GeForce FX5900XT word helaas niet behandeld in de Computer! Totaal van Februari dit komt omdat hij tijdens het schrijven van het artikel nog niet vooradig was. Een kaart met TV-in moet voorzien zijn van de ViVo optie (Video-in/Video-out) Ik weet niet of er een GeForce FX5900XT in omloop is die dat heeft.
Link naar reactie
[quote:e16b71010a="Red Dragon"]Nee, ik denk dat hij beter voor een GeForce FX5900XT kan gaan, voor 220 Euro verkrijgbaar. De GeForce FX5900XT word helaas niet behandeld in de Computer! Totaal van Februari dit komt omdat hij tijdens het schrijven van het artikel nog niet vooradig was. Een kaart met TV-in moet voorzien zijn van de ViVo optie (Video-in/Video-out) Ik weet niet of er een GeForce FX5900XT in omloop is die dat heeft.[/quote:e16b71010a] [b:e16b71010a]Heeft de Radeon 9600 Xt dan geen ViVo Red Dragon ?[/b:e16b71010a]
Link naar reactie
[quote:d4645bd7e8="NoepZoR"][quote:d4645bd7e8="General X"]Als je het op die manier doet kan hij beter een niet zo goede VGA-kaart nemen en dan een TV-tunner kaart met MPEG2 chip, dat zouw voor zijn camera perfect zijn.[/quote:d4645bd7e8] hij wil ook Flight simulator 2004 spelen :wink: dat red je niet echt met een FX5200 ofzo :lol:[/quote:d4645bd7e8]Daar zit wat in 8) :lol: :wink: Maar met een FX5200 ofzo kan het wel maar gewoon niet zon hoge resoluties, hij zal moeten kiezen: goede TV-kaart of goede grafischekaart Het beste is waarschijnlijk om voor zon R9800 SE AIW te gaan, toch nog redelijk snel (ja ik weet Slow Edition :roll: ) en alles opties die hij nodig heeft.
Link naar reactie
De Hercules Radeon 9800SE AIW, met de omega drivers, haal je met gemak 5400 punten in 3DMark 2003 (tenminste als je er een die je kunt modden), door enkel de 4 andere (niet actieve) pipelines te activeren. Fantastische TV-tuner met radiografische afstandsbediening en hoge snelheid voor je DirectX 9.x compatibele games.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...