Ga naar inhoud

Club 3d 9800 non-pro 128 mb


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om de club 3d 9800 non-pro 129 mb te kopen, echter heb ik hier nog een aantal vragen over: - is de cooler makkelijk te verwijderen? wil er namelijk Zalman ZM80C-HP met fan op - is €295 een mooie prijs ervoor? - kan ik gewoon mijn enermax 350 watt blijven gebruiken? Hier even een fototje: [img:b40a963ece]http://217.170.1.217/modulen/artikel/images/producten/Videokaarten/9800nonpro.jpg[/img:b40a963ece]
Link naar reactie
[quote:a7a317f443="Red Dragon"]Precies, heatsinks op je geheugen heeft niet veel nut. Ik zou gewoon die kaart kopen en je Zalman ZM80C-HP erop knallen en lekker overklokken.[/quote:a7a317f443] waar ik nog benieuwd naar ben is of die kaarten lekker over te klokken zijn?? en is cooler verwijderen makkelijk?(niet zo moeilijk als bij 9800XT) En kan de zalman cooler makkelijk van mn 9500 af zonder schade?
Link naar reactie
[quote:c5042a59f3="Red Dragon"]Het overklokken is altijd afwachten, de ene kaart wil verder dan de andere, het merk maakt niet zoveel uit als je er een Zalman ZM80C op zet. Overigens hoef je met een 9800 PRO niet over te klokken, deze kaart is zonder overklokken ook al snel zat ;) 8)[/quote:c5042a59f3] RD, ik wil hem wel overklokken want anders heb ik niks aan m'n zm80c :wink: Als ik zo even kijk bij verschillende shops zie ik dat er op de een een andere cooler zit als op de ander...maakt de kaart dan nog uit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...