Ga naar inhoud

3d mark 2001 se


Aanbevolen berichten

[quote:e990f9e610="hardboy"]hallo allemaal ik heb dus 3DMARK 2001 geinstaleerd om ff te kijken enzo ma nu ik hemwil opstarten blijkt een 8.1 directX nodig te hebben ma die heb ik natuulka lalang geinstalleerrd ik heb nog windows update gedaan en 9 geinstaleerd weten jullie mischien wat er aan de hand is[/quote:e990f9e610] schijnt een patch te zijn als je dx9 al geinstalleerd hebt ( heb ik gehoord/ gelezen ) greetz
Link naar reactie
[quote:b1972fca6b="hardboy"]maar moet ik dan die 8 weghalen ofzo of maakt dat nie uit gaat die nieuwe er gewoon overheen weet je mischien waar ik die patch kan vinden dan alvast bedankt[/quote:b1972fca6b] nee je moet 8 niet weghalen, je hebt nu direct x9 en dat laat je zo maar er is een update te vinden bij 3dmark.com om 2001 te draaien op een dx9 systeem
Link naar reactie
887 is echt te weinig, hier enkele tips: Gebruik Driver Cleaner om je oude drivers te uninstalleren. En download vervolgens de nieuwste drivers. Draai 3D Mark 2001 nog eens en kijk wat eruit komt. Is het nog steeds laag, kijk dan of je zoveel mogelijk achtergrondprogramma's kan uitschakelen (anti-virus software, firewall, MSN etc etc...) Als het dan nog niet 'in orde' is, is het denk ik tijd voor een schone windows installatie (belangrijkste bestanden back-uppen en vervolgens formatteren en Windows er opnieuw opgooien)....
Link naar reactie
[quote:21e3c77e0c="hardboy"]ach ik bedoel natuulk 16 in plaats van 32 bit[/quote:21e3c77e0c] ff tussendoortje.. hoef je niet op te reageren.. maar er is ook een [u:21e3c77e0c][b:21e3c77e0c][i:21e3c77e0c]wijzig[/i:21e3c77e0c][/b:21e3c77e0c][/u:21e3c77e0c] knopje... dan kan je gewoon je post veranderen en dat houd het wat overzichtelijker etc... :roll: edit: zo beter ;)[/u]
Link naar reactie
[quote:1c441b514e="Vandread"][quote:1c441b514e="hardboy"]ach ik bedoel natuulk 16 in plaats van 32 bit[/quote:1c441b514e] ff tussendoortje.. hoef je niet op te reageren.. maar er is ook een [b:1c441b514e][i:1c441b514e]edit[/i:1c441b514e][/b:1c441b514e] knopje... dan kan je gewoon je post veranderen en dat houd het wat overzichtelijker etc... :roll:[/quote:1c441b514e] offtopic: hier heet dat knopje "Wijzig" :D:D ontopic: die score is echt veels te laag, installeer windows eens opnieuw
Link naar reactie
[quote:d345e110b2="hardboy"]ik heb windows update gedaan en wat versteld met de core van rivatuner en kom nu uit op 910 punten dat is ckers nog veel te laag ma ik heb vorige week net mijn computer opnieuw geinstaleerd enzo. wat zal de normale score moeten zijn voor mijn computer dan?[/quote:d345e110b2] ff mieuwste mobo drivers halen bij www.viaarena.com en de nieuwste videokaart drivers downen van www.nvidia.com en ff installen
Link naar reactie
[quote:f11f5a5032="hardboy"]ik heb windows update gedaan en wat versteld met de core van rivatuner en kom nu uit op 910 punten dat is ckers nog veel te laag ma ik heb vorige week net mijn computer opnieuw geinstaleerd enzo. wat zal de normale score moeten zijn voor mijn computer dan?[/quote:f11f5a5032] in mijn p3 800 scoorde een soortgelijke kaart 3500 - 4000 punten in mijn AMD Athlon 2600+ doet ie 5800 punten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...