Ga naar inhoud

installeren videokaart?


Aanbevolen berichten

ik heb dit al een keertje gelezen hier.. maar net zei iemand anders weer wat anders.. dus ik weet het ff niet en ik wil het niet meteen fout doen.. ik heb nu hier een Asus 9600 XT 128mb liggen maar de vraag is hoe moet ik die nou precies instaleren? ik heb nu een onboard S3 Savage PRO :roll: 32 MB.. en iemand zei dat ik dat eerst moest uninstaleren (drivers) en dan de kaart erin doen en dan pc aanzetten en dan drivers instaleren... dus kan iemand mij vertellen of dit goed is? of moet ik dit op een andere manier doen?
Link naar reactie
als je het echt goed wilt doen.. windows gewoon even helemaal opnieuw installeren... anders gewoon doen, zoals ook in de FAQ staat volgens mij; - Drivers verwijderen; de kaart verwijderen bij je hardwarelijst in je config scherm. daarna rebooten; in bios de ''ouwe onboard kaart [b:c1022d304c]Disablen[/b:c1022d304c], en daarna windows opstarten. drivers van de CD installeren.. en dan moet het goed zijn...
Link naar reactie
[quote:07ff7c8763="hardboy"]ga naar eigenschappen deze comp en dan apparaatbeheer>> beelscherm adapters en dan verwijder je oude kaart sluit de computer af en doe de nieuwe erin met je driver cd alst goed is instaleerd ie hem dan en is de oude weg succes[/quote:07ff7c8763] Meestal moet je de onboard videokaart uitzetten in de BIOS
Link naar reactie
1. Verwijder in config/system/hardware de driver voor je onboard kaart. 2. Sluit de pc af, en haal de spanning eraf. (Ook de stekker eruit) 3. Plaats de nieuwe vid-kaart. (Zorg ervoor dat hij goed en in het juiste slot zit) 4. Start de pc weer op(stekker niet vergeten), en ga direct naar je bios(meestal de Delete toets), en DISABLE je onboard kaart.(waar je dat vind is afhankelijk van je bios) 5. Installeer de stuurprogramma's die op de bijgeleverde cd-rom staan. 6. Pas indien nodig de resolutie aan. Dit zo ongeveer de werkwijze. Mocht je er niet uitkomen zo, meld het weer even op het forum. Vertel eventueel wat meer over je config.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...