Ga naar inhoud

hoe FSAA enzo instellen op radeon 9500 non-pro?


Aanbevolen berichten

Je klikt met rechts op je bureaublad, gaat naar eigenschappen, het tabblad instellingen, geavanceerd, het tabblad 3D, en daar staat alles.Als je zelf instellingen wilt opgeven moet je het vikje aangepaste instellingen aanvinken, en op de knop eronder drukken.Daar staan de settings voor FSAA en Anti-Aliasing.Dit werkt alleen als je de drivers met ati control panel hebt, maar als je recent drivers van ati hebt gedownload zit het er al op.
Link naar reactie
[quote:fe3339e0e0="Allardje"]Je klikt met rechts op je bureaublad, gaat naar eigenschappen, het tabblad instellingen, geavanceerd, het tabblad 3D, en daar staat alles.Als je zelf instellingen wilt opgeven moet je het vikje aangepaste instellingen aanvinken, en op de knop eronder drukken.Daar staan de settings voor FSAA en Anti-Aliasing.Dit werkt alleen als je de drivers met ati control panel hebt, maar als je recent drivers van ati hebt gedownload zit het er al op.[/quote:fe3339e0e0] Je moet wel de Posts lezen hoor! Hij weet wel waar het staat maar hij wil weten hoe hoog hij het moet zetten. Ik vind het onderwerp ook een beetje misleidend, dat geeft ik zonder meer toe, maar ik lees wel de eerste post.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...