Ga naar inhoud

Onboard videokaartjes?


Aanbevolen berichten

[quote:9e55516b5e="diac21"]Stel nou je moet een computer samenstellen voor €500 en NIET meer dan dat. Welke vid kaart zouden jullie dan nemen als de onboard niet goed genoeg is? Je moet dan ook denken aan de kast, modem, floppydrive, dvd (rewriter). Ik bdoel, je moet overal aan denken en dan moeten jullie zeggen welke vid kaart jullie zouden kiezen nadat je die andere dingen gekocht heb.[/quote:9e55516b5e] Ik zou in datgeval een geforce4ti4200 64MB nemen of een geforce FX5200. Ik heb laatst een computer in elkaar gezet voor bijna 500 euro incl. monitor en excl. windows, dus het kan wel, maar je moet je bestdoenom zo goedkoop mogelijke onderdelen te vinden en zo weinigmogelijk geheugen en dergelijke.
Link naar reactie
[quote:ed3463c096="computerbacterie"][quote:ed3463c096="diac21"]Stel nou je moet een computer samenstellen voor €500 en NIET meer dan dat. Welke vid kaart zouden jullie dan nemen als de onboard niet goed genoeg is? Je moet dan ook denken aan de kast, modem, floppydrive, dvd (rewriter). Ik bdoel, je moet overal aan denken en dan moeten jullie zeggen welke vid kaart jullie zouden kiezen nadat je die andere dingen gekocht heb.[/quote:ed3463c096] Ik zou in datgeval een geforce4ti4200 64MB nemen of een geforce FX5200. Ik heb laatst een computer in elkaar gezet voor bijna 500 euro incl. monitor en excl. windows, dus het kan wel, maar je moet je bestdoenom zo goedkoop mogelijke onderdelen te vinden en zo weinigmogelijk geheugen en dergelijke.[/quote:ed3463c096] Ik zou in dat geval zeker géén FX5200 nemen, maar voor een Ati Radeon 9200 gaan ofzo. Die is in vrijwel alle opzichten beter...
Link naar reactie
Het kan wel degelijk hoor je hoeft geen beeldscherm ik kwam op 473 euri met een 9600se kaartje 2600 amd proc en voor de rest weet ik het niet meer ik ken het wel een keertje hiero plakken btw hoeft ook GEEN windows Maar ik vroeg het omdat iemand een comp moes hebben van minder dan 500 euri Alleen andere mensen gingen een comp in elkaar bouwen. En daar was ik het absoluut niet mee eens. Maar ja naar mij luisterde ze niet. Ze kochten een SATA harde schijf van 80 gb. En dat als je alleen maar word documentjes gaat typen. En af en toe een spelletje spelen. Ik zou dan bezuinigen op de dingen die minder nodig zijn. Je moet juist goeie dingen kopen die de kwaliteit van de comp bepalen. Geheugen ken je der altijd bij plakken. Maar als je een nieuwe vid kaart wil dan hebbie niks aan de oude. Als jullie snappen wat ik bedoel.
Link naar reactie
[quote:6898c7a356="watcher46"]ik heb nog niet zo lang gelden een pc gekocht voor 200 euries :D[/quote:6898c7a356] Ja, maar de topicschrijver wil hem denk ik legaal hebben :D [quote:6898c7a356="Hu'uruun"]Ik zou in dat geval zeker géén FX5200 nemen, maar voor een Ati Radeon 9200 gaan ofzo. Die is in vrijwel alle opzichten beter...[/quote:6898c7a356] Die zijn ook duurder en de prestaties schelen dacht ik niet zo heel veel. [quote:6898c7a356="diac21"]Ze kochten een SATA harde schijf van 80 gb. En dat als je alleen maar word documentjes gaat typen. En af en toe een spelletje spelen. Ik zou dan bezuinigen op de dingen die minder nodig zijn. Je moet juist goeie dingen kopen die de kwaliteit van de comp bepalen. Geheugen ken je der altijd bij plakken. Maar als je een nieuwe vid kaart wil dan hebbie niks aan de oude. Als jullie snappen wat ik bedoel.[/quote:6898c7a356] Ik zou in dat geval ook een 80GB harddisk hebben genomen en 512 MB geheugen en hebben bezuinigd op de videokaart. De prijzen tussen 80GB en 40 of 60 scheelt maar heel weinig en extra geheugen is erg prettig omdat je computer dan niet de hele tijd gaat ratelen. [quote:6898c7a356="General X"]Behalve dat ie DX9.0 is.[/quote:6898c7a356] Inderdaad, maar de directx9 ondersteuning zit er bij de FX5200 voor de show op. Voor de directx9 ondersteuning hoef je geen fx5200 te nemen, dan kun je misschien beter een geforce4ti4200 64MB nemen als je die voor ong. hetzelfde geld kunt krijgen.
Link naar reactie
[quote:0d6dca0239="man05"]Wat dacht je van deze superreclame? by M*com te koop!!!!! Voor maar [b:0d6dca0239]700[/b:0d6dca0239] euro! MyCom H600M super midetower 350watt AMD Athlon 64 3000+ ASUS K8V Deluxe moederbord Asus 11Mps WIFI Lan card Corsair 512 MB DDR PC3200/400 geheugen Western Digital 120GB 7200rpm (8MB cache) Saphhire ATI 9600 256MB ASUS 16x DVD-ROM speler MSI 8x DVD+-/R rewriter Floppy drive Apacer multimedia card reader/writer 10/100/1000Mpbs LAN Firewire USB 2.0 Audio 5.1 Logitech Deluxe keyboard Logitec optical wheelmouse[/quote:0d6dca0239] Dat dacht je. Het was een fout: hij kost 999 euro. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...