Ga naar inhoud

Fout in NFS: Underground


Aanbevolen berichten

Ik heb Need for Speed: Underground voor de PC gekocht en geïnstalleerd, maar als ik deze open, krijg ik de volgende foutmelding: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat d3d9.dll niet kan worden gevonden. Het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen. Ik heb NFS al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Op de CD bevindt zich de Setup van Direct X 9.0b, en deze heb ik al geïnstalleerd bij de eerste keer dat ik Need for Speed installeerde. Weet iemand misschien hoe ik aan het bestand d3d9.dll kan komen ?
Link naar reactie
Het bestand wat jij noem staat bij mij in me system32 map van windows. Dit bestand is niet tijdens de installatie van nfs-u aangemaakt (aan de datum te zien) ik denk dat die bij het windows installeren erop is gezet maar bij jou blijkbaar niet. Ik wel dat bestandje wel naar je toe meelen maar of het dan werkt is natuurlijk de vraag. EDIT: ik heb via google ook een site gevonden waar je dit bestand kan downloaden en verder nog gelezen dat als dit bestand niet aanwezig is je directx 9 opnieuw moet installeren, maar dat is een btje raar aangezien je dat al gedaan had. Je kan dus proberen om directx 9 opnieuw te installeren.
Link naar reactie
'K denk toch dat het een DirectX-probleem is. d3d9.dll => Direct 3D versie 9 ?? Misschien moet je deze nog eens installeren samen met de laatste drivers voor je video-kaart? Indien je DirectX niet via de software-lijst kun deïnstalleren, kun je ook [url=http://www.softpedia.com/public/cat/14/4/14-4-40.shtml]DirectX Eradicator[/url] gebruiken. Suc6!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...