Ga naar inhoud

Geforce 2 Ti 64 mb


Aanbevolen berichten

ik heb een geforce 2 Ti videokaart (64mb) van het merk ELSA Gladiac, en ik heb op meerdere monitoren steeds een te donker beeld op het scherm. vooral bij spellen spelen heb ik een zo donkere achtergrond dat het spelen haast niet kan. de instellingen veranderen aan de monitor heeft dan zelfs ook geen zin. onder windows heb ik die problemen niet en in de spellen heb ik het ookal zo ingesteld dat de kleuren zo licht mogelijk zijn, maar de kleur is en blijft te donker. zo is het spelen van spellen eerder frusterend dan ontspannend. nu is mijn vraag, is er een software programma waarmee je de kleurinstellingen voor je videokaart software matig licht in kunt stellen? want via de monitor wil het niet meer (die staat al helemaal op 100% ingesteld). reeds meerdere 17-15 inch monitor geprobeerd, en telkens wou het niet lukken. kan iemand mij hier me helpen soms?
Link naar reactie
[quote:0e8f73a3dd="travis"]kan iemand mij hier me helpen soms?[/quote:0e8f73a3dd] Ook al geprobeert via je videokaart instellingen? desktop->[rechtermuis knop]->instellingen->geavanceerd &c &c Nu even zoeken naar 't tabblad voor kleurcorrecties. Nu kan je gewoon de helderheid van je bureablad/desktop veranderen en opslaan in een apart profiel genaamd 'games' of iets dergelijks. Zo deed ik het toen mijn oude 14" monitor alle spellen veels te donker weergaf: tijdens een spel tijdelijk van profiel veranderen. :)
Link naar reactie
ik kan het tabblad kleurcorrecties niet vinden, heb alleen klerubeheer, en die is helemaal leeg verder, dus dan moet ik een kleurprofiel toevoegen, en ik weet verder niet hoe je dit dan dient op te lossen. maar ik heb niet de software van nvidia geinstalleerd, alleen de drivers van windows xp zelf. is dat misschien de oplossing, de software van nvidia installeren en het dan nogmaals proberen? hoor het graag
Link naar reactie
Da's mooi dat je het nu werkend heb :) [quote:dec8163291="travis"]je wilt alleen niet werken met windows zo, zo ligt, doet zeer aan de ogen, maar voor de games spelen is het perfect probleem opgelost bij deze.[/quote:dec8163291] Vandaar dat ik ook toendertijd twee profielen had aangemaakt, genaamd 'normaal' en 'games' :wink: Ik weet alleen niet of je het wisselen van profielen kan koppelen aan een short-cut ofzo, want het elke keer graven in de menu's voor en na spelletjes is best irritant na verloop van tijd :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...