Ga naar inhoud

Dual screen mogelijkheden


Aanbevolen berichten

Ik heb net twee Philips 170S4 LCD monitors gekocht en deze werken samen met een NVIDIA GeForce FX5200 video card. De schermen zijn aangesloten a)op analoog stekker en b) met adapter op de DVI stekker. Mijn vraag luidt: Kan ik op de tweede scherm de start/task balk laten verschijnen en hoe doet men dit? Tot nu toe kan ik wel an apart "wallpaper" op brengen maar programmas moet ik slepen van sherm 1 naar 2. Mij dank voor de hulp Dave Utrecht
Link naar reactie
In antwoord op uw vragen: nee, I wil en heb nu dual view - niet het beeld over beide schermen Ik heb net de nVidia 53.03 drivers gedownload en geinstalleerd. Zoals ik eerder zei, wil ik als het mogelijk is dat op de tweede scherm de taakbalk zien en van daaruit progammas oproepen. Op het ogenblik moet ik een 2e program openen in de 1e scherm en dan naar de 2e scherm slepen. Ook als ik een open program verkleinen springt deze gelijk terug naar de taakbalk op het 1e scherm. Is er een oplossingen voor? Dave
Link naar reactie
Ik mis eve wat denk ik: Wil je op allebeide schermen hetzelfde beeld? Als je een beetje met nVieuw experimenteerd kom je als snel op de optie kloon uit, wat je nu hebt lijkt me meer DualVieuw, probeer eens de "kloon" optie ipv de "DualVieuw" instelling Of wil je juist eigelijk 2 aparte computers om het zo te zeggen? Dat je op bijde schermen een taakbalk hebt maar dat ze toch apart van elkaar functioneren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...