Ga naar inhoud

welke videokaartenkaarten kan ik krijgen voor 120 eurotjes?


Aanbevolen berichten

[quote:78853c42c9="Jack Master Flex"]NEED for speed underground eist naar een goed videokaart ik zou zeggen koop een 9600pro[/quote:78853c42c9] Maakt het eigenlijk eigenlijk uit of je een 9600 Pro of XT neemt? Wat is eigenlijk het wezenlijke verschil? Is dat alleen dat ie zichzelf overklokt of zijn er ook nog andere verschillen. Want ik kan op een pro natuurlijk ook een zalman gooien en dan ook gezellig overklokken :lol:
Link naar reactie
[quote:11479a6cb3="Interficior"][quote:11479a6cb3="Jack Master Flex"]NEED for speed underground eist naar een goed videokaart ik zou zeggen koop een 9600pro[/quote:11479a6cb3] Maakt het eigenlijk eigenlijk uit of je een 9600 Pro of XT neemt? Wat is eigenlijk het wezenlijke verschil? Is dat alleen dat ie zichzelf overklokt of zijn er ook nog andere verschillen. Want ik kan op een pro natuurlijk ook een zalman gooien en dan ook gezellig overklokken :lol:[/quote:11479a6cb3] heel veel vinden de 9600XT te duur, maar je moet wel bedenken dat je strax 50 euro bespaart op half-life 2. Hier is natuurlijk niet iedereen het mee eens, maar dan kost ie niet eens zoveel meer dan een 9600pro na aftrek van 50 euries
Link naar reactie
[quote:f56ddc369b="NoepZoR"][quote:f56ddc369b="Interficior"][quote:f56ddc369b="Jack Master Flex"]NEED for speed underground eist naar een goed videokaart ik zou zeggen koop een 9600pro[/quote:f56ddc369b] Maakt het eigenlijk eigenlijk uit of je een 9600 Pro of XT neemt? Wat is eigenlijk het wezenlijke verschil? Is dat alleen dat ie zichzelf overklokt of zijn er ook nog andere verschillen. Want ik kan op een pro natuurlijk ook een zalman gooien en dan ook gezellig overklokken :lol:[/quote:f56ddc369b] heel veel vinden de 9600XT te duur, maar je moet wel bedenken dat je strax 50 euro bespaart op half-life 2. Hier is natuurlijk niet iedereen het mee eens, maar dan kost ie niet eens zoveel meer dan een 9600pro na aftrek van 50 euries[/quote:f56ddc369b] Ja, maar het gaat om het wezenlijke verschil, niet omdat HL2 bij de prijs zit inbegrepen, want die kan ik er ook wel los bij kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...