Ga naar inhoud

Wat voor beeldscherm heb je? (2004)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    120

[quote:bbed2df4a3="Slashhead"]De kleuren op een TFT zijn duidelijk, alleen de kleur echtheid is een ander verhaal. Als je grafisch ontwerper bent dan kun je beter gebruik maken van een goede CRT met Trinitron. Deze geven warmere kleuren en zijn veel beter te kalibreren.[/quote:bbed2df4a3] Yeps, dat is waar, maar ik ben van mening dat de gemiddelde gebruiker zoals ik genoeg heeft aan de kleurechtheid van een goeie tft, ik zelf heb geen problemen ondervonden met de kleuren.
Link naar reactie
[quote:b5151475ae="Nightfire"][quote:b5151475ae="Delectable"]Ik een heb een iiyama Vision Master pro 452 19 inch die is echt een van de beste maar dat mag ook wel voor bij 500 euries[/quote:b5151475ae] Ahumm... [url]http://www.tweakers.net/pricewatch/15060[/url] Maar wel een mooie monitor[/quote:b5151475ae] Ja, maar wanneer heeft hij hem gekocht? Ik heb anderhalf jaar geleden een tweedehands monitor gekocht (eizo F56 17" crt) voor 100 euro en toen lagen de minimumprijzen voor een nieuwe monitor op rond de 180-200 euro. Nu is dat slechts 100 euro.
Link naar reactie
Ik heb sinds kort weer een 21" crt en ik ben er verrekt blij mee. Had eerder ook zo'n lekkere grote bak die de geest gaf en heb toe een 17" iiyama lcd gkocht. Te klein voor mijn kippige ogen en ik vind de kleuren ook niet al te denderend. Mag voor straf alleen e-mail weergeven als ik met wat ingewikkelds bezig ben op grote internetschemerlamp :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...