Ga naar inhoud

Wat voor beeldscherm heb je? (2004)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    120

[quote:90d8afdd12="Slashhead"] http://europe.hercules.com/showpage.php?p=83&b=0&f=1 Volgens de specs is die 17 inch. Ik heb wel het oude model (blauw) en ik moet zeggen dat ik hem bijzonder fraai vind. Gebruik'm al een jaar.[/quote:90d8afdd12] Ik vind het wel een mooi scherm maar vind de rand wat dik aan de kant, dat heeft mijn scherm niet en dat vind ik net iets fraaier. echter de rest van de lay-out is top bij die hercules. Jij hebt toch ook nog een 18.1" Iiyama staan?
Link naar reactie
Body? ik kijk meer naar het scherm zelf dan naar de body, wat moet ik met een rand om me scherm van 4 cm? Iiyama heeft een randje van 1,5cm. Enige wat ik mooier vind van de Hercules is de standaard. De Hercules ziet er misschien mooier uit als je beeldscherm uit staat, staat leuk op je bureau. Uiteindelijk gaat het om de Specs, en die zijn helaas wat minder bij de Hercules, niet slecht hoor, maar niet zo goed als een E430/E431S
Link naar reactie
Die dikke rand is eigenlijk wel prettig. Hierdoor heb je minder last van "achtergrond ruis". Het maakt het beeld heel erg rustig omdat je niet afgeleid wordt. Kortom, ik vind het heel erg plezierig. Wat de specs betreft, ik vind mijn beeldscherm voor games goed. Ik heb geen last van ghosting en ook de helderheid is dik in orde. Hoewel ik weet dat het veel beter kan. Ik heb vanwege DVI testen nu ook een Philips 107B4 staan. Ik moet zeggen dat die een enorme licht opbrengst heeft. Ik moet daar heel erg aan wennen. Ik weet niet of ik dat nu prettig moet vinden of niet. De iiyama AS4612UT staat inderdaad nog volop te draaien. Alweer een jaar inmiddels.
Link naar reactie
Ik heb +/- anderhalf jaar de Samsung 152T 15" TFT. Zeer goed op te gamen, geen ghosting, en prachtig beeld. Enige kleine minpuntje misschien is de grote, 15", maar das toch nog altijd te vergelijken met een 17" CRT. Aangezien ik hoge eisen stel en de mooie TFT's nogal prijzig zijn (zoals Die van RD die nu mijn keuze zou zijn) zal hij dit jaar nog wel volmaken denk ik. [img:628e07ef17]http://www.samsungmonitor.com.cn/Products/images/152T.JPG[/img:628e07ef17]
Link naar reactie
[quote:544cff2ffc="ludere"]Ik heb een Samsung SyncMaster 753s 17'', is echt relaxd vind ik. Ook nog een Erva ( :o ) 17'', al 6 jaar en maakt super veel geluid (KLIK!!) bij het wisselen van resolutie. Dit gebeurt bv bij NFSU na elke race. Maar is het echt zo dat een 15'' TFT vergelijkbaar is met een 17'' CRT? Dat scheelt wel veel in de prijs nl.[/quote:544cff2ffc] volgens mij heeft een 17' Crt scherm een zichtbaar gedeelte van 16' dus het scheelt nog wel 1 inch
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...