Ga naar inhoud

Wat voor beeldscherm heb je? (2004)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    120

Qua geometrie zijn TFT's top. Rechthoekig is rechthoekig. Ik had wel een Sony SDM X-72 willen hebben, alleen was die toen te duur. Die monitor lijkt lekker groot dankzij die schilderijlijst eromheen :) Ik heb nu ook nog een Philips 107X4, maar die is echt slechter dan m'n HM703 UT-tje. Diamondtron M2 geeft een veel fijner en helderder beeld dan die Philips. (dat merk je dan ook in de prijs :P)
Link naar reactie
Ik heb nu een Dell Ultrascan P992. Een superb beeldkwaliteit, uitgerust met een Trinitron 19 inch. Geweldig die kleuren met films, foto's alles... Beeld is nu hetzelfde als de IIyama HM903DT van m'n ega. Eerder had ik het kleinere broertje, de Dell P793, een 17 '' Ultrascanmonitor. specs: General - Display type Display:CRT Tube - Trinitron (Sony's flat screen Trinitron technology) Diagonal screen size - 19 inch Viewable screen size - 18 inch Compatibility - PC Width 17.8 inch Depth 18.1 inch Height 18.5 inch Weight 26 kg Image Max resolution - 1920 x 1200 / 1600 x 1200 @ 85 Hz. Dot pitch 0.24 mm Max sync rate (V x H) 170 Hz x 107 KHz Video Input Input device type - None Analog video signal - RGB Power - Power supply included Power supply Operational power consumption - 135 Watt Operational power consumption (standby) - 3 Watt Connectivity - Cable(s) included 1 x Display cable Warranty Service / Support 3 years warranty
Link naar reactie
[quote:de20b208be="arjant2"][quote:de20b208be="matel"]Ik heb gisteren een 17" TFT monitor gekocht van Philips. Geeft een heel strak beeld en de responstijd is ook goed (<25ms). edit: het type is een 170S4 :)[/quote:de20b208be]minder als 25ms? is niet echt goed toch? om geen last van ghosting te hebben heb je toch wel minder als 16 nodig[/quote:de20b208be] Deze monitor is perfect om mee te gamen. Ik speel UT2003 en NFS Underground zonder last te hebben van ghosting :)
Link naar reactie
De POLL heb ik van sticky gehaalt en binnenkort zal er weer een nieuwe POLL komen. Hierbij een korte evaluatie van de POLL. Opvallend is dat er niet echt bijster veel veranderd is vergeleken met de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=493087]poll van 2003[/url] We zien een lichte stijging onder de TFT schermen maar het leeuwendeel heeft nog steeds een 17" CRT. Ik ben benieuwd hoe de poll er in 2005 uit zal zien :)
Link naar reactie
[quote:2ba496f6c5="computer_nerdo"][quote:2ba496f6c5="Red Dragon"]De POLL heb ik van sticky gehaalt en binnenkort zal er weer een nieuwe POLL komen.[/quote:2ba496f6c5] wat voor poll?[/quote:2ba496f6c5] je bedoeld de nieuwe poll? daar ben ik nog over aan het brainstormen, we hebben overigens nu ook een DVD-rom poll in hardware anders
Link naar reactie
Waar ik nu na staar is een HP71 17inch crt scherm. Dan hebben we nog een Hyundai ImageQuest P910+ 19inch crt (Pa), Philips Brilliance1520 15inch crt, Hp Ultra Vga 1024 14inch crt, twee 14.x inch laptop schermpjes, en in de garage nog een 19inch hitachi (das al een oud ding :o ) die uitelkaar aant vallen is..... Ik hoop eigenlijk komend jaar mijn HP17inch te vervangen, daar moet ik nog eff over denken / uitzoeken...
Link naar reactie
[quote:46f404f53e="Red Dragon"]De POLL heb ik van sticky gehaalt en binnenkort zal er weer een nieuwe POLL komen. Hierbij een korte evaluatie van de POLL. Opvallend is dat er niet echt bijster veel veranderd is vergeleken met de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=493087]poll van 2003[/url] We zien een lichte stijging onder de LCD's schermen maar het leeuwendeel heeft nog steeds een 17" CRT. Ik ben benieuwd hoe de poll er in 2005 uit zal zien :)[/quote:46f404f53e] Wat had je dan gedacht ? Een goede monitor gaat makkelijk een jaar of 5 mee. M'n allereerste 13" Nec had zo'n 3 generaties aan pc's overleeft en nog was ie niet echt 'kapot'. Het lijkt mij iig het eerste onderdeel dat iemand niet zal vervangen bij een upgrade, tenzij ie echt geld te veel heeft. Mijn monitor is (nog steeds) een Philips 107Mb. Tenzij die LCD's zoals de jouwe in het 'normale' prijs-bereik komen (zodat ik er meteen 2 kan aansluiten) denk ik nog lang niet over een vervanging na.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...