Ga naar inhoud

Past de Zalman zm80c-hp op de hercules radeon 9700 Pro?


Aanbevolen berichten

[quote:efaba592a0="AswinW"][quote:efaba592a0="Vandread"][quote:efaba592a0="Red Dragon"]375 EURO!!! de afzetter. dat is veel te duur voor een 2ehands Radeon 9700 PRO. die is nog maar 150 a 170 Euro waard.[/quote:efaba592a0] lol zo'n reactie nog nooit van jou gezien :D knap als jij een complete hercules 9700 pro voor 150/170 kan vinden.... daar vergis je je denk ik in :roll: maar 375 is idd een belachelijke prijs :-?[/quote:efaba592a0] Tussen 200 en 230 euro is een goede prijs. Daar heb ik al onderzoekje naar gedaan. Op marktplaats kreeg ik 2 maanden geleden echt geen Hercules voor 150 tot 170 euro. Geen idee hoe het nu is maar als ik de mijne zou verkopen zou ik rond de 2 a 230 euro gaan zitten. Moet ie niet overgeklokt zijn, factuur incl de Hercules-garantie met alles d'rop en d'raan en geen enkel mankementje hebben. 375 euro is "gewoon maar wat proberen" ! Enig onderzoekje na 10 minuutjes levert je meteen je mening op over die kennis van je. (eh.. zonder olie op het vuur te gooien).[/quote:efaba592a0] als mankementje had de kaart dat ie instabiel werd met agp 8x en fastwrite aan :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...