Ga naar inhoud

HELP me (keuze)


Aanbevolen berichten

Mm..... Ik ga een computer kopen en daar wil ik een goed beeldsherm bij hebben en nou zit ik te denken aan deze 2. ADI P900 en Samsung SyncMaster 757 MB Nou zou ik graag willen weten welke van de twee beter is en waarom. Ik gebruik het monitor vooral om te gamen. die 19 inch is wel lekker groot en die ander monitor heeft meer functies en daar liggen de dot pitch dichter bij elkaar. ADI p900: [url]http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/ADI%20P900.htm[/url] Samsung SyncMaster 757 MB [url]http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Samsung%20SyncMaster%20757%20MB.htm[/url] Hier staat de inhoud enzo kijk maar even
Link naar reactie
mijn voorkeur gaat sowieso naar samsung. en je kan beter een wat kleiner scherm kopen die wat beter is dan een grotere waar je eigelijk helemaal niet blij mee bent. je kan ook nog verder zoeken naar een flatscreen van samsung. en je kan het best de beeldschermen werkend bekijken, dat zegt natuurlijk het meest :wink:
Link naar reactie
[quote:56bea2192f="guts007"]Maar die Samsung SyncMaster 757 MB heeft bij 1920 x 1440 maar 64 Hz en wat gebeurd er dan gaat het beeld dan flippen ofzo want daar was toch iets mee het moet toch minimaal 75 Hz zijn[/quote:56bea2192f]was jij van plan die resolutie te gebruiken dan :wink: het is maar een 17 inch scherm hoor op de andere resolutie (lagere dus) is hij wel meer Hz hoor :wink: en ik ga idd voor de samsung door het merk, heb er goeie ervaringen mee, vind ze meestal mooi, ook kwa beeld en ze komen vaak goed uit de testen :wink: maar zoals ik al zei, je moet ze zien :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...