Ga naar inhoud

GeForceFX 5900XT


Aanbevolen berichten

Hallo vrienden, Ik was weer eens aan het rond kijken voor een nieuwe videokaart en mijn oog viel op de nVidia FX5900XT van club 3d. Is dit een goede keuze of kun je beter voor de Radeon 9600XT gaan of toch maar wat bijbetalen voor een 9800 (pro) ? Wat zijn jullie meningen? Is de FX5900XT trouwens een beetje te klokken? En ik hoorde dat POV misschien een krachtpatser met goed geheugen gaat uitbrengen? (denk aan de ti4200 tijd met POV :D ) alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:2f2b3cec03="qmelvin"]:o de 98ooXT (eXTreme) is de opvolger van de 98oo pro, hij is een stukkie sneller en duurder, een van de beter (en beter betaalbare) kaart is de 96oo XT :D[/quote:2f2b3cec03]De radeon XT klokt ook nog zelf over als hij lekker koel is, dus je hoeft niet te kloten met rivatuner of steeds te testen of hij wel lekker zonder artifacts loopt.
Link naar reactie
[quote:b5cd55e044="Allardje"]De radeon XT klokt ook nog zelf over als hij lekker koel is, dus je hoeft niet te kloten met rivatuner of steeds te testen of hij wel lekker zonder artifacts loopt.[/quote:b5cd55e044] Stel je daar vooral niet teveel van voor... Ik heb nog geen GeForce 5900XT gehad, maar volgens mij is dat een veel betere kaart dan de Radeon 9600XT die met zijn prijs waarschijnlijk een euro'tje of 40 onder de 5900XT zit. De 5700 ultra is namelijk in DX8 games al een stuk sneller dan de Radeon 9600XT. De 5900Xt voegt daar wel een 256bits geheugen en 2TMU's per pipe aan toe t.o.v. de GeForce 5700 ultra...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...