Ga naar inhoud

philips 19inch tft monitor


Aanbevolen berichten

:cry: Ik krijg maandag mijn 3de scherm binnen via philips eerste 2 gaven tijdens scrollen zeer onrustig beeld met trillende letters niet normaal meer ook gaf het 2de scherm bij fotos (afbeeldingen) een soort groene waas (strepen) is dat trillen van letters tijdens scrollen normaal bij een tft scherm ,nee toch??/ ook op een andere pc doet dit scherm dat ,betreft philips 190b4cs ,bij mijn crt scherm had ik daar bijna geen last mee
Link naar reactie
Bij het scrollen in IE? Dat kun je tot op zekere hoogte verhelpen met een instelling (internet opties, geavanceerd, "smooth scrolling" uitschakelen). Die groene waas is niet normaal, maar zeker bij een 19" is een bepaalde mate van trailing normaal (dat is waarschijnlijk het effect dat jij waarneemt). Wat is de responsetijd van het ding? Kan ik niet zo snel vinden.
Link naar reactie
mijn drivers en instellingen zijn goed , de scherpte van het beeld is ook prima alleen bij bewegen van vensters word het beeld al zeer onrustig en ook bij scrollen "trillende letters" bij mijn crt scherm was dat veel minder en ook niet hinderlijk , ik had verwacht dat een tft scherm juist zeer rustig was ook met scrollen van een site, niet dus,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...