Ga naar inhoud

rara proleem1 ????


Aanbevolen berichten

[quote:9789357388="The_Dude"]1. Doe beter je best met je Nederlands[/quote:9789357388]Hoewel ik het met je eens ben dat het Nederlands beroerd is, weten we niet wat de omstandigheden zijn. Misschien is hij/zij slechts 6 jaar oud en is dit dus uitstekend Nederlands. Of leesblind. [quote:9789357388="The_Dude"]2. [url=http://www.google.nl/search?q=Can%E2%80%99t+perform+initialization+to+start+game-33&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=]Zoek[/url] voordat je roept. [/quote:9789357388]Volledig mee eens
Link naar reactie
Ik kan best niet reageren, maar we hebben op het forum wel een bepaald etiquette, en daar hebben mensen zich redelijkerwijs aan te houden. Omdat ik in dit geval de post van de TS niet slecht door luiheid vond maar door onwetendheid heb ik niet geflamed. Ik heb hem zelfs 'geholpen' met de google link. Mijn reactie vind je misschien fel, maar zul je zeker ook door andere gebruikers tegenkomen op het forum.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...