Ga naar inhoud

grafische kaart met dirext


Aanbevolen berichten

een kennis van heeft een aTI rasje pro 2 maal agp 8m ( +-5 jaar oud) grafische kaart. als hij het spel zootycoon installeerd lukt dat en volgens die systeem gegevens zou het spel moeten werken maar dat doet hij niet als hij op play drukt dan krijgt hij een fout melding dat hij directx8.0A moet installeren. Als hij dat doet is de eerst fout melding weg maar hij krijgt het spel nog niet draaiende mijn vermoeiden is dat de grafische kaart niet samenwerkt met dirext8.0A omdat hij verouderd is. klopt mijn vermoeiden en zo ja is er dan iets aan te doen?? b.v.d. :-?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb de nieuwste driver geinstalleerd dat werkte niet er is geen speciale update voor zootycoon. Ik denk dat het probleem nu ligt en de oude versie van direct x. want volgens mij is nu de grafische kaart die direct x niet ondersteund hij heeft nu direct x 8.0 en volgens mij moet hij gewoon 9.0 installeren en dan zijn de problemen opgelost. In ieder geval iedereen bedankt voor zijn/haar tips.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...