Ga naar inhoud

Flash probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem. Ik gebruik een MSI K7N2 Delta ILSR mb en had daarbij een MSI Geforce FX 5900 videokaart. Toen ik via liveupdate het bios van het mb wilde bijwerken werd echter het bios van de videokaart geflased. Nu kan ik de videokaart niet meer gebruiken. Is er iemand die eenzelfde ervaring heeft en is er iemand die een oplossing weet?
Link naar reactie
:lol: dit heb ik nou nog nooit gehoord.... sorry, maar wel heel erg vreemd niet??? :roll: :-? hoe kan een flashprogramma voor je mobo nu je vga kaart zomaar flashen dan?? weet je zeker dat het je videokaart is, en dat je niet per ongeluk een verkeerd bios op je mobo ofzo geflashed hebt waardoor deze niks meer doet. wat je evt kan proberen is te zoeken @ internet naar een origineel bios voor je VGA kaart, en deze terug te flashen op de manier zoals staat beschreven in de FAQ. dus PCI kaartje ernaast drukken. floppy erin met biosrom en flash utility en de videokaart opnieuw flashen met een origineel bios... en heb je ook al contact met MSI opgenomen... zou eerst eens een reactie van hun afwachten, want dit is wel een heel erg vreemd verhaal...
Link naar reactie
Ik weet zeker dat het om mijn vga kaart gaat. Het mb gebruik ik op dit moment nog steeds. MSI gebruikt het programma Live Update, waar je zowel de bios en driver van je mb als de bios en driver van je vga kaart mee bij kunt werken. Een berichtje heb ik ook al naar MSI gestuurd. Ongeveer een maand geleden. Heb daar tot op heden nog geen reactie gekregen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...