Ga naar inhoud

Dubbel bureaublad


Aanbevolen berichten

hallo ik zit met 'n dubbel bureaublad op de pc. Nu heb ik geen flauw idee hoe dit komt. Voor zover ik weet heeft niemand hiero er iets aan veranderd. Ik wou nu een plaatje invoegen zodat je kunt zien hoe het eruit ziet, maarja, dat kan niet. Ik zal het goed proberen uit te leggen. ik heb wel een gewoon bureaublad, het ziet er gewoon uit, maar als ik naar rechts ga met m'n muis, verdwijnt de muis voor een behoorlijk lange tijd. Nu heb ik een screen gemaakt en nou blijkt dat er twee bureaubladen naast elkaar zitten, en dat mijn muis dus daar naar toe verdwijnt. Weet iemand hoe dit zit, en hoe ik het kan oplossen? Alvast Bedankt, Jantje
Link naar reactie
[quote:b0f5d05ebe="jantjebeton"]hallo ik zit met 'n dubbel bureaublad op de pc. Nu heb ik geen flauw idee hoe dit komt. Voor zover ik weet heeft niemand hiero er iets aan veranderd. Ik wou nu een plaatje invoegen zodat je kunt zien hoe het eruit ziet, maarja, dat kan niet. Ik zal het goed proberen uit te leggen. ik heb wel een gewoon bureaublad, het ziet er gewoon uit, maar als ik naar rechts ga met m'n muis, verdwijnt de muis voor een behoorlijk lange tijd. Nu heb ik een screen gemaakt en nou blijkt dat er twee bureaubladen naast elkaar zitten, en dat mijn muis dus daar naar toe verdwijnt. Weet iemand hoe dit zit, en hoe ik het kan oplossen? Alvast Bedankt, Jantje[/quote:b0f5d05ebe] Sommige videokaarten geven je de gelegenheid om een virtueel bureaublad in te stellen, dus groter dan het scherm zelf. Een andere mogelijkheid is dat je een videokaart hebt die je hebt ingeschakeld om te gebruiken voor twee monitoren (dual head) In alle gevallen zou ik je aanraden eens naar de instellingen van je videokaart te kijken, en zo nodig te zoeken of er nieuwe(re) drivers op Internet zijn te vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...