Ga naar inhoud

Hercules ATI radeon 9800 non-pro&pro


Aanbevolen berichten

[quote:9d39583ab0="Carthoga"]Kan er iemand mij vertellen op welke waarde de AGP freq. in de bios moet staan voor een ATI radeon non-pro &pro ? Staat nu op 66 (standaard) :-?[/quote:9d39583ab0] topic kan dicht je hebt zelf het antwoord al gegeven: 66 mhz .. en ps: je ondertitel mag volgens de *forumregels* maar 2 regels zijn en niet meer dus :wink:
Link naar reactie
Een hogere AGP poort heeft weinig nut heb ik altijd begrepen. Er is alleen ooit een test geweest van Eric van Ballegoie (oid) op www.fastgraphics.com geweest die wel een snelheidswinst liet zien op een kleine verhoging. (is wel van jaren terug, de site is al lang gestopt en Eric (voorganger van Raymond Koning) doet alleen nog aan dvd's geloof ik)
Link naar reactie
[quote:f96fe07b4d="The_Dude"]De bandbreedte word dan groter, de snelheid ook, net als de kans op stukgaan.[/quote:f96fe07b4d] als je agp/pci hooger zet dan gaat hij echt niet kapot hij kan zelf een voor deel geefen dat het bij oc van je pc zelf stabieler blijft maar je pc kan ook instabiel worden dat is bij ieder pc anders ik heb zelf op 80/40 staan meer dan 2 jaaren bij mijn is nog niks kapot ge gaan speel en mijn pc is lekker stabiel
Link naar reactie
Ja, ik kom er ooit niet precies uit of je iets nuttigs zegt, maar volgens mij heb je ook al twee jaar geen Nederlands gesproken en geschreven. Doe daar alsjeblieft wat aan. In je post-history is het ook al zo'n trieste bedoeling. Je lijkt wel een beetje op FTPserver, maar dan alles door een slecht Nederlands filter. Dat je AGP speed hoger hebt brengt uiteraard wat voordeel met zich mee, maar als je je PCI speeds ook hoger hebt moet je er niet van opkijken als je randapparatuur het een keer begeeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...