Ga naar inhoud

Wintv Express wil niet automatisch opnemen


Aanbevolen berichten

Momenteel beschik ik over een WinTV Express TV-in kaartje (Hauppage), en deze doet het prima. Goede ontvangst, nauwelijks ruis, en handmatig opnemen gaat prima. Maar nu: ik kan niet met de bijgeleverde scheduler-software automatisch een programma laten opnemen.... Als ik alles heb ingesteld en ik druk op ok dan loopt hij niet, hij start wel WinTV2000 op maar er wordt niks opgeslagen. De hele computer al doorzocht, maar geen nieuwe avi of wat dan ook aan bestanden... Ik heb trouwens nergens een optie gezien waar je een standaardmap voor opgenomen bestanden kan aanvinken. Het enige wat ik ken is via het menutje een file/locatie uitkiezen en dan handmatig opnemen.... Weet iemand hoe je het wel succesvol (stap-voor-stap) kan doen? Ik hou me van harte aanbevolen!
Link naar reactie
het ligt niet aan de drivers zoals ik al gezien had. ergens op een sneaky plekje op de website van hauppage heb ik nu gevonden dat je alleen met de pvr-serie vantevoren kan instellen wanneer de tv-kaart wat moet opnemen. dit is natuurlijk erg lame en leugenachtig gedrag van de fabrikant, want het promoot het product als zijnde dat dit wel zou kunnen. die pvr-serie begint trouwens pas bij 200 euri, das wel 4x zo duur als het kaartje wat ik nu heb. andere fabrikanten gebruiken dit soort trucs niet geloof ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...