Ga naar inhoud

MSN popjes van offline mensen wordt blauw na instal. driver


Aanbevolen berichten

Hoi mensen, Ik heb bij een goede vriend de nieuwste Nvidia beeldschermdriver geïnstalleerd. Het gaat om deze versie: Windows XP/2000 Version: 53.03 Release Date: December 9, 2003 WHQL Certified Na de installatie van de driver worden zijn MSN poppetjes van mensen die offline zijn opeens blauw terwijl ze offline zijn. Overigens blijven deze mensen wel in de groep offline staan. Zodra ik de driver weer verwijder is het probleem weg. Hij draait verder Windows XP Professional, met de nieuwste moederbord drivers en alle updates. Hij heeft een Riva TNT2 videokaart. Ik heb trouwens dezelfde driver op mij computer geïnstalleerd en kreeg niet deze problemen. Kan iemand mij helpen. groetjes, Roy
Link naar reactie
Als dat zo is wat jullie zeggen vind ik dat Nvidia hier toch eens wat duidelijker over mag zijn. Want op deze site: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Als je dan graphics driver kiest, dan moet je in het 2e kolommetje kiezen voor b.v. Geforce en TNT2. Dan ga ik ervan uit dat ik die driver ook gewoon kan gebruiken. Hij heeft immers een kaart met een TNT2 chipset. Ik kon trouwens nergens in de FAQ iets vinden over dit probleem. Ik neem aan dat jullie de FAQ bedoelen van de site van Nvidia? En ik probeer wel ff wat oudere drivers. Alvast bedankt! Roy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...