Ga naar inhoud

installatie Ati lukt niet


Aanbevolen berichten

Dat is balen natuurlijk. Gaat om comp. met w98, p3-800, bios staat op AGP 4.. Oude kaart is NVIDIA TNT2. Nieuwe kaart is Ati Radion 9200. Ik heb eerst drivers van oude kaart in veilige modus gedeïnstalleerd en een standaard (pci?) driver geinstalleerd. Daarna comp uitgezet en nieuwe kaart er in gezet. Opstarten, gaat prima, keurig had ik beeld, maar installatie software/drivers liep mis. Eerst wilde installatie programma dat ik vanuit een normaal (???, had ik al gedaan) drivers progrmama zou werken, daarna kreeg ik weer andere meldingen, zoals dat een of ander belangrijk onderdeel niet kon uitpakken (dat laatste zou kunnen door foute cd, maar ik denk dat het ergens anders aan ligt). vervolgens kreeg ik een helemaal vertekend scherm na het opstarten (niet in veilige modus). Toen heb ik die kaart er maar weer uitgehaald. Kortom, ik he 2 uur zitten klooien en toen oude kaart er maar weer in gezet en die installeerde vlekkeloos. Ik dacht dat ik de faq goed had gelezen, maar heb ik dat met mijn neus gedaan of kan er iets anders fout zitten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...