Ga naar inhoud

pinnacle afstandsbediening op Typhoon tv kaart


Aanbevolen berichten

Hallo ik zit met het volgende probleem: ik heb een pinnacle afstandsbediening, en een Typhoon tv kaart. op de tv kaart zit een aansluiting voor een ontvanger van de afstandsbediening, maar dat is een aansluiting die lijkt op zown 3,5 jack. de ontvanger van de afstandsbediening van de afstandsbediening heeft echter een seriele aansluiting. kan ik de afstandsbediening toch nog met de tv kaart laten werken?? Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
[quote:efee787bfd="Stefan112"]Hallo ik zit met het volgende probleem: ik heb een pinnacle afstandsbediening, en een Typhoon tv kaart. op de tv kaart zit een aansluiting voor een ontvanger van de afstandsbediening, maar dat is een aansluiting die lijkt op zown 3,5 jack. de ontvanger van de afstandsbediening van de afstandsbediening heeft echter een seriele aansluiting. kan ik de afstandsbediening toch nog met de tv kaart laten werken?? Bij voorbaat dank.[/quote:efee787bfd]Is te proberen om met de driver van Pinnacle samen te werken, maarja, denk niet dat het lukt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...