Ga naar inhoud

FX 5600 Halo


Aanbevolen berichten

heb maar framerate van 13 tot 15 :S daar word ik niet vrolijk van....... vind het nog wel grappig tot nu toe, al word het al wat minder. maar als het beetje soepel loopt dan lijkt het me wel aardig.... heeft oc-en zin?? want vind dit wel erg extreem, weet dat mijn kaart neit super snel is, maar bij 800x600 maar 13-15 frames? pffff
Link naar reactie
[quote:2251398bde="AoM"]Halo is een vaag spel :P Op mijn amd athlon xp 1900+ en geforce 440mx draaide hij vloeiend op 1280 x 1024 alles op high. Dus mensen als iemand een 9800pro wil ruilen voor mijn geforce mx :P:P[/quote:2251398bde] Man, hou toch op :lol: Die kaart ondersteunt niet eens alle directx effecten, dus alles high zetten kan echt niet.
Link naar reactie
[quote:e4764637fd="vincenzo"]onze kaard is gewoon slecht.. ik heb hem eb hij clokct wel lekker ver maar dat is 2 fps verschil merk je niet dus... en dna heb ik het over 270 core @ 385 en 500 mem @ 580 dus.. ik ga ook een ander kaard kopen hoor ;) RADEON 9800 pro here i come!![/quote:e4764637fd]jij komt dus ook niet verder als 15 fps?
Link naar reactie
[quote:b7b11825f7="Tolgay"]als je directx9 ondersteunt , krijg je van die effecte ofso :wink: en fx5600 gaat daardoor trager en bijmij krijg je geen directx9 effecte want ondersteunt ie niet daarom weer wat sneller snappiej.. of ben ik verkeerd bezig :P[/quote:b7b11825f7] jaja klinkt niet logisch, dus ik kan beter een ouwe kaart hebben dan een nieuwere??? RD of vandread nog input? ik begrijp dit niet helemaal
Link naar reactie
[quote:b04ff25ef5="arjant2"][quote:b04ff25ef5="Tolgay"]als je directx9 ondersteunt , krijg je van die effecte ofso :wink: en fx5600 gaat daardoor trager en bijmij krijg je geen directx9 effecte want ondersteunt ie niet daarom weer wat sneller snappiej.. of ben ik verkeerd bezig :P[/quote:b04ff25ef5] jaja klinkt niet logisch, dus ik kan beter een ouwe kaart hebben dan een nieuwere??? RD of vandread nog input? ik begrijp dit niet helemaal[/quote:b04ff25ef5] Nee, want met een oudere kaart heb je niet zo'n mooi beeld als met een DirectX 9 compliant kaart. het spel is sneller maar minder mooi met een een oudere kaart. Wat Halo betreft, ik heb alleen de demo gespeeld en heb het origineel niet, kan er dus niet over meepraten, de demo liep prima bij mij maar ik heb dan ook een iets zwaardere videokaart. Ik hoor van diverse mensen dat Halo er slecht overgezet is van X-box naar pc, ik lees dat in deze topic ook weer, denk dat het probleem daar zit, misschien werkt een patch? heb je de laatste patch van Halo? 53.03 drivers zou ik sowieso gebruiken en genoegen nemen met een 800x600 en dan wat lagere settings in het spel zelf. zorg verder dat Anti-aliasing en Anisothropische filtering uit staat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...