Ga naar inhoud

Geforce fx 5700 256mb


Aanbevolen berichten

[quote:65153fc0b7="WebfreaX"]Ik was van een geforce fx 5700 256mb te kopen. Maar nu begin ik toch weer te twijfelen om een radeon 9600 pro te kopen. Wat raden jullie mij aan? Ik gebruik mijn computer voor games en photoshop.[/quote:65153fc0b7] Ik denk zelf toch maar die 9600. Ik heb al eens gehoord dat die 9600 wel wat beter zijn als nVidia. Ik heb zelf ook een nVidia 5700 thuis liggen in een van mijn nieuwe PC's. De keuze ligt bij jou :wink: . Ik zou toch die 9600 kopen, ookal is ie waarschijnlijk wel wat duurder als die 5700.
Link naar reactie
http://www.msi-computer.de/news/main2.php?News_id=70 Een MSI FX5700 ultra met D.O.T. ligt ook in die prijsklasse en kan naar behoefte noch eens max 10 % geoc`t worden als de toepassing er om vraagt zonder enige bemoeinis , alleen DOT even aanvinken en een van de 6 stappen. De GPU wordt alleen extra belast als een applikatie dat vraagt dus normaal staat hij standaard. Had eerst de meegeleverde 52.14 driver(incl DOT) en ben op de 5303 overgestapt waarbij dot kennelijk niet werd overschreven of uitgeschakeld. Het spulletje draait standaart op 475/906Mhz, toch al leuk en naar behoeft e automatisch max 10% erbij zonder zorgen, maar er is ook een mogelijkheid om de Mhzjes zelf in te stellen maar dan is het beter geen Dot toe te passen omdat dat er wel eens rare dingen op het beeldscherm komen.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...