Ga naar inhoud

Welke video kaart (150 euro


Aanbevolen berichten

Welke video kaart kan ik het beste nemen ik heb ong 150 euro te besteden Ik dacht aan een ati 9600 pro is dit een beetje een goede kaart. Ik heb nu een 9700 pro maar ik moet deze helaas :( weg doen ik ben er ook niet blij mee maar het is niet anders. Maar ga ik echt verschil merken tussen de 9700 pro en de 9600 pro ik neem aan de die 9700 sneller is. of kan ik beter een nvidia nemen ik ben er eingelijk niet zon fan van maar het gaat om de best preformace groetjes
Link naar reactie
[quote:7f2c440d16="koene"]waarom doe je je 9700 weg?[/quote:7f2c440d16] Hij zal em zeker niet verkopen als hij der niet zo blij mee is. (qoute :evil: ) En idd ook hier, als je budget et toelaat naar de FX 5900XT kijken. Schijnt ook een heel mooi kaartje voor dat geld te zijn. En ook ik ben nieuwgierig waarom je 9700 weg moet :wink:
Link naar reactie
[quote:e377a87df9="Brainboy"]tja het is een heel verhaal. Ik ben er zeker NIET :evil: blij mee welke kaart is vergelijktbaar met een 9700 pro dan want ik ben zo blij met mun 9700tju :cry: ik wil er niet te veel voor kwijt zijn daarom dacht ik aan die 9600 maar dat ga ik dus wel merken ?? :([/quote:e377a87df9] De kaart die er exact vergelijkbaar is (0.1 puntjes verschil) is de 9800 non pro. Alleen ook deze zijn bijna niet te verkrijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...