Ga naar inhoud

radeon 9200 64 mb


Aanbevolen berichten

[quote:0e21af4eb2="FTPserver"][quote:0e21af4eb2="plextor"]radeon 9200 64 mb AGP is dat een goede videokaart.[/quote:0e21af4eb2] P.S. Ik kan dus niet zeggen dat het een super goede kaart is, vanwege dat ie 64MB heeft.[/quote:0e21af4eb2]' het aantal mb's zegt niet alles over de kracht van een video-kaart. Voor simpele spelletjes enz. is het wel een goede video-kaart
Link naar reactie
[quote:bebc046b05="Red Dragon"]Wat wil je er mee doen Plextor? En hoeveel geld moet je voor de kaart betalen? Dat zijn 2 belangrijke vragen voordat ik kan zegen of de kaart "goed" is voor wat jij er mee wilt doen en er voor moet betalen[/quote:bebc046b05] ik heb die kaart voor de kerst gekregen ik had eerst een msi ms-8816 ver 1 32 mb.
Link naar reactie
[quote:e657406085="Red Dragon"]Die kaart is een stuk beter dan wat je eerst had, prima kaart voor het normale desktop/office/internet werk en tevens geschikt om games mee te doen. voor zware 3d games is hij wat minder geschikt.[/quote:e657406085]geschikt om games mee te doen. kijk dat bedoel ik nauw. lekker kaartje van de kerstman
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...