Ga naar inhoud

Bobbeltje rechtsonder in mijn scherm.


Aanbevolen berichten

Hey, ben net nieuw op dit forum. En heb nu een probleempje met mijn laptop heb hem verleden jaar gekocht Juli 2003 en heb ik nu noch garantie???. Want heb last van een raar zwart bobbeltje het is net een week terug en heb eerder naar HP willen bellen maarja kerst/nieuwjaar en belde toen buiten werktijden :-? maar wil weten wat het zou kunnen zijn voordat ik bel, please dit heeft een beetje haast, even voor de info het is een laptop scherm FTF, HP ZE4336ea en het systeem staat hier onder in mijn onderschrift beschreven.En als ik er met mijn vinger overheen ga da voel ik ook echt een bobbeltje. Als je de foto niet wil starten, kan ik ze per e-mail sturen. [url]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDXAm4Ucrt2yRjgxk2lroTIrkauL3CtuK0Gx7o4sDbZ5IMcfd8u5FXf*nbZkZ7fHB5kdtzelEBxQFKMciWcyoxUAna*v36np9wtsW!GnYU/naamloos.JPG?dc=4675453809357642926[/url]
Link naar reactie
[quote:277ec67ee5="katrien"]enne... zit dat halen en brengen ook in de garantie? komt wel eens voor dat dat anders ligt[/quote:277ec67ee5] Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb dat ook wel eens gehad met mijn printer, ze zijden dat dat ophalen bij de garantie hoorde, maar toen ik heb terug kreeg moest ik toch nog eens lekker gaat betalen voor die reis. Hoeveel weet ik niet meer :oops: maar dat is toch prive :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...