Ga naar inhoud

Resolutie springt terug bij opstarten


Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk kan een onderdeel een andere resolutie niet aan. Maar dus, als je je PC opnieuw opstart, dan keert ie gewoon terug naar 800x600???? Je moet gewoon naar het configuratiescherm gaan, en dan moet je naar beeldscherm gaan. Ga dan naar het tabblad Instellingen, en schif dan de balk naar de resolutie jij wilt. Klik dan op TOEPASSEN, en dan op pas OK. Vaak is het dat mensen gewoon op OK drukken, en dan als ze de PC opnieuw opstarten, dan zijn gewoon de oude instellingen herladen. Probeer dus eens, en anders.... misschien [url=http://www.google.nl]Google[/url] raadplegen. Suc6 :wink:
Link naar reactie
[quote:d94c802818="FTPserver"]Das een goede, maar heb je ook drivers voor je Videokaart geïnstalleerd?[/quote:d94c802818] Dat lijkt mij sterk ... kan je anders uberhaubt boven de 800*600 instellen, of ... ? Geen drivers voor een monitor ... hmm, tenzij dit een WinXP bug is, maar anders blijft de resolutie ook gewoon bewaard met "onbekende monitor" (ik heb alleen ervaring met win9x & win2k). [quote:d94c802818]Waarschijnlijk kan een onderdeel een andere resolutie niet aan. [/quote:d94c802818] Ik vermoed hetzelfde. Ik kan iig niets vinden op de MS website ... Ik zou de drivers opnieuw installeren, in de eerste plaats.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...